Toon posts:

[CS] idee voor een nieuwe gun

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit net naar Desperado te kijken en die gast had een brute handgun.

Met zo`n sniper-scope erop.

Zou dit niet werelds zijn voor CS, lekker met je AWP en met je opgefokte Deagle met scope erop.

Zouden ze dit erin willen zetten als er genoeg vraag naar is?

Verwijderd

100% Nope, wapens zijn done. Niets brengt daar verandering in.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:56
volgens mij zit die gun wel een de HL mod : Fire Arms

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Elites mogen wel wat sterker :)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Hier een idee voor cs uitbrengen lijkt me niet zo'n geslaagd plan. Kan je beter doen in het cs forum

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 26 augustus 2001 23:49 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Elites mogen wel wat sterker :)
Inderdaad, de elites roelen maar zijn jammer genoeg te zwak. ;(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 27 augustus 2001 00:09 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Inderdaad, de elites roelen maar zijn jammer genoeg te zwak. ;(
je ziet alleen maar vette n00bs met die dubbele elites rondlopen IMO.

Desert Eagle 0wnZ :P

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Klippy

Still Game

Op maandag 27 augustus 2001 00:15 schreef rick_h het volgende:

[..]

je ziet alleen maar vette n00bs met die dubbele elites rondlopen IMO.

Desert Eagle 0wnZ :P
Ik gebruik steeds vaker de Five-Seven, die is ook lekker soms :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat ik btw. nog wel cool zou vinden is een soort mortier/raketwerper/bazooka :) Niet te overdreven natuurlijk (moet wel realistisch blijven) maar gewoon iets zwaarder geschut dan al die lichte machinegeweertjes.

• Klippy
  • Laatst online: 22:27

Klippy

Still Game

Op maandag 27 augustus 2001 00:21 schreef rick_h het volgende:
wat ik btw. nog wel cool zou vinden is een soort mortier/raketwerper/bazooka :) Niet te overdreven natuurlijk (moet wel realistisch blijven) maar gewoon iets zwaarder geschut dan al die lichte machinegeweertjes.
Zou dan wel heel duur moeten zijn, met maar 1 raket per ronde te vuren ofzo.

Anders wordt 't wat TE.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

LOL ! rushen en recht bij die CT's afschieten dan heb je tog wel 3 à 5 man in een keer >:)

mja dan word het gelijk een n00b wapen .. :(

• ubermaestro
Satchel Charges (ofzoiets :? ) lijkt me ook vet dat je daar gewoon 1 van kan kopen of infrarood trip mines die je alleen kan zien met een speciale (ala nightvision) infrarood bril en die moet je dan ook 'defusen' zou zeer vetjes zijn :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

[ander CS onderwerp]
Hebben jullie de nieuwe map uit 1.3, Torn, al gezien?!
Ik heb er een beetje mijn twijfels over.
Straatjes veel te nauw. Te weinig open ruimtes...Zal imo één rushpartij worden...Doet een beetje Italy-achtig aan maar toch net niet.....(?!)
Wat vinden jullie?!
[/ander CS onderwerp]

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mij lijkt de torn juist een hele vette map...

maar ja we zullen zien he!!!!!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
Op maandag 27 augustus 2001 08:21 schreef RaDKiLL het volgende:
[ander CS onderwerp]
Straatjes veel te nauw. Te weinig open ruimtes...Zal imo één rushpartij worden...Doet een beetje Italy-achtig aan maar toch net niet.....(?!)
Wat vinden jullie?!
[/ander CS onderwerp]
lijkt me juist wel kewl, gewoon veel verschillende maps, waarin steeds anderen het beste zijn (met rushen, snipen, etc.)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Als je op een server speelt met 20+ enemies kan het idd lachen worden....Dat wordt één rode bloedvlek in die steegjes!!! :P :P Ik denk alleen dat er van tactiek weinig sprake zal zijn...

Verwijderd

Ik vind de_torn veels te groot.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Torn valt wel met te groot zodra je het eenmaal kent

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 00:23 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Zou dan wel heel duur moeten zijn, met maar 1 raket per ronde te vuren ofzo.

Anders wordt 't wat TE.
ja en dan zou je geen granaten meer mogen kopen en ook geen rifles, want anders is het gewoon te sterk.

misschien ook wel aardig dat maar een teamlid hem KAN kopen
dus niet dat als je bij een choke-point aankomt dat je gelijk 10 van die granten in je smoel krijgt met je team(of de eerste offert zich op en de rest gaat op een afstand staan, maar offer jij je op.....)

Verwijderd

Een nade launcher onder de m4?

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik vind ook dat ze bij cs een vetter wapen er in moeten doen een rocket laucher ofzo

>:)

Verwijderd

Topicstarter
neh, geen rockets, dat is wat al gezegd is TE, het is nog een redelijk tactisch spel, en als er een rocket-launcher in wordt gezet is dat een beetje weg, en lijkt het steeds meer op quake en unreal, en dat moet juist niet gebeuren
:)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Op maandag 27 augustus 2001 04:00 schreef ubermaestro het volgende:
Satchel Charges (ofzoiets :? ) lijkt me ook vet dat je daar gewoon 1 van kan kopen of infrarood trip mines die je alleen kan zien met een speciale (ala nightvision) infrarood bril en die moet je dan ook 'defusen' zou zeer vetjes zijn :P
Dit vind ik wel een kewl id. Zie je iedereen met nightvisio n lopen :). Alleen dat defusen is niks. Sta je veels te langs stil en je weet wat dan gebeurt he 8-) Maargoed wel kewl id.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
Ik vind dat je minimaal air-support moet kunnen aanvragen van een B52, of een F15, zo'n Napalm...

nee, wapens zijn perfect, alleen niet helemaal eerlijk vind ik... (T vs CT)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Colt Anaconda, en nee die moet je er neit indouwen want dat is niet echt een counter terrorist wapen en word al helemaal niet gebruikt door terrors omdat zon ding vbeels te duur is

Verwijderd

Ze hebben te weinig Machine guns , maar 1 !! , er mogen er dan wel een paar nieuwe bij :P

Verwijderd

Tssj...

Gewoon een Redeemer :P

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Een jackhammer en een DEagle met laserpointer zou errug stoer zijn. ff een rood stipje op iemand zetten... *Splotsh* :)
Dual uzi mot er ook in das nml zeer stoer :)

Verwijderd

btw , de p90 mag ook wel wat krachtiger hoor....

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
3-2 en 3-4 vind ik nutteloze wapens.
En de shotgun 2-1 is ook niet echt krachtig behalve als je tegen een ventje aan staat
>:) SPLATCH >:)

Een laser pointer zou wel heel vet zijn... Rocket launcher niet.. dat is t qwak achtig en onrealistisch... en rocket launcher is er om een tank op te blazen.. niet om ventjes mee te mollen.

Maar het wordt eens hoog tijd dat ze wat gaan doen tegen al die klalala cheaters... Zei verpesten t spel :(

/offtopic
Wat is t adres van tweakers cs bak :?

Verwijderd

Van die dual uzi's uit svencoop die mogen er wel in...
en van die lompe granaten uit DoD :P

Verwijderd

Van mij mogen ze de AWP weer fixen tot 1 shot 1 kill
En die machine gun eruit halen, tis teamplay.. geen rambo-deathmatch

Granaten moeten sterker en moeten niet meer door muren heen kunne (granaat bij muur.. tegenstander aan andere kant dood :? )

TMP en MAC mogen wel wat sterker of DUAL maken
(TMP ala Matrix stukje in militaire complex >:) )
(MAC zoiets als die svencoop uzi )
Die M3 shotgun mag wel iets sterker, maar moet op lange afstanden NUTTELOOS zijn, zodat een sniper niet word dood geknald vanaf de andere kant van het level
De scout ROF mag wel iets hoger en misschien de damage iets lager (compenseert elkaar)

Maar geen rockets launchers en zekers geen machine guns meer in CS
CS = Counter Strike niet 1 of andere oorlogs mod met machine guns en dergelijk te over-powerde wapens

De rook van rook bom mag wel langer blijven hangen en mag ook wel wat dichter worden ( je kan er nu bijna door heen kijke... )

Wel leuk idee voor nieuwe gun is AK-74 (nee.. geen ak-47) voor CT
En een Russische sniper gun voor de Terrors (ipv van die sig 550 (ofzo))

Etc etc etc..

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 08:21 schreef RaDKiLL het volgende:
[ander CS onderwerp]
Wat vinden jullie?!
[/ander CS onderwerp]
italy is wel cool vin ik. :)

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 18:17 schreef Paestero het volgende:
Van mij mogen ze de AWP weer fixen tot 1 shot 1 kill
Das is nu toch al :? op benen en armen na dan, maar das logisch.
En die machine gun eruit halen, tis teamplay.. geen rambo-deathmatch
Die gun vind ik geeneens goed, veel te duur maarja. Maar meer hoeven er niet te komen van mij.
Granaten moeten sterker en moeten niet meer door muren heen kunne (granaat bij muur.. tegenstander aan andere kant dood :? )
Mee eens.
TMP en MAC mogen wel wat sterker of DUAL maken
(TMP ala Matrix stukje in militaire complex >:) )
(MAC zoiets als die svencoop uzi )
Iets sterker mag wel ja, vind ze beide klote spelen.

Nieuwe wapens hoeven niet van mij. Misschien aanpassen of vervangen dan maar. Niet meer iig.

• ubermaestro
Op maandag 27 augustus 2001 15:34 schreef jooers het volgende:
Ik vind dat je minimaal air-support moet kunnen aanvragen van een B52, of een F15, zo'n Napalm...

Kamikaze piloten moet je ook op kunnen vragen vind ik :P

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Mag ik even een domme vraag stellen?

(jawel toch...)

Wat is nou precies een "AWP"?

Great minds think alike!

• ubermaestro
Op dinsdag 28 augustus 2001 02:11 schreef 456GT het volgende:
Mag ik even een domme vraag stellen?

(jawel toch...)

Wat is nou precies een "AWP"?
Zware snipergun waarmee je eerst iemand in 1 schot kon killen :(

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

dat kan toch nog steeds met het magnum sniper rifle?

(of gewoon lekker close range met een nighthawk >:) )

Great minds think alike!

Verwijderd

wat lees ik:
colt anaconda, mortier, satchel charges

die zitten allemaal in FireArms, nou ja..die satchel charges niet echt, maar daar kun je ook goed een claymore voor gebruiken :)

Verwijderd

ik wil dat de apc weer terug komt in siege, wat was dat lachen

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Wat dachten jullie van een bom met zo'n afstandbediening dinges.... >:)

Plak je dat ding ergens om een hoekje... ga je ergens verderop zitten.... ff wachten... en daar komt een Terror het hoekje om.... >:)
Of dat je ergens een stuk verderop loopt en dat iemand zegt dat er op bombspot A een terror de bom wilt planten... jij pakt snel je afstandbediening en BOEM :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 10:35 schreef Marv het volgende:
Wat dachten jullie van een bom met zo'n afstandbediening dinges.... >:)

Plak je dat ding ergens om een hoekje... ga je ergens verderop zitten.... ff wachten... en daar komt een Terror het hoekje om.... >:)
Of dat je ergens een stuk verderop loopt en dat iemand zegt dat er op bombspot A een terror de bom wilt planten... jij pakt snel je afstandbediening en BOEM :P
claymore :)

Verwijderd

iets al de m79 en dan alleen een mp5/tmp/uzi erbij voor max eenpersoon zou het spel niet verpesten denk ik.

[ot]
childsplay, ben je weer aan het kutten geweest over wat er leuk is aan startrek?????

of dit keer nog stommer.....
[ot]

Verwijderd

BFG !

Verwijderd

claymore is een tripmine --> je laat hem afgaan door middel van een draadje. Is op zich wel een leuk idee maar je hebt zee al zitten in firearms geloof ik

Is niet te doen met CS want dat zijn snelle potjes als het goed is. Ik denk dat met tripmines de boel te statisch gaat worden. maar kan het rushen weer bevorderen......

Verwijderd

Ik heb ook nog wel een idee, niet voor een gun, maar voor een map.
Stel je eens een stadion voor, zoals in de laatste Die Hard, met gangenstelsels enzo onder de tribunes :? Nu zou iedereen dus denken, "nu gaat iedereen sniperen". Ok, kan gebeuren, maar ik denk dat uiteindelijk alle gevechten plaats zullen vinden in de donkerte van de gangen onder de tribunes. Het moet ook geen DE map worden, maar een CS map. CT start bijvoorbeeld op de parkeerplaats en de T start ergens midden op het veld. Op deze manier heeft natuurlijk T weer het voordeel van het campen, want ze laten de hossies midden op het veld staan. Alleen is de map ZO groot, dat de CT onmogelijk overzicht hebben op de tunnels, en de CT die zich daarin bevinden. Hehe, dat zou pas gaaf rushen zijn!

Verwijderd

Strak plan. . .eh ... iemand zin om te gaan mappen??? Ik wil het wel leren (kan nog NIX .. ooit wel DooM maps gemaakt ..maar das alles)... als we die map met een aantal luitjes gaan bouwen ... en dan op een server waar ik de naam maar niet van noem maar jullie weten vast wel welke :P kunnen draaien zou het helemaal perfect zijn.

cs_stadium :)

Doen?

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 12:48 schreef michielk het volgende:
claymore is een tripmine --> je laat hem afgaan door middel van een draadje. Is op zich wel een leuk idee maar je hebt zee al zitten in firearms geloof ik

Is niet te doen met CS want dat zijn snelle potjes als het goed is. Ik denk dat met tripmines de boel te statisch gaat worden. maar kan het rushen weer bevorderen......
Ermz.. ik denk dat het juist campen bevorderd, neem de_cbbl, iemand gaat gaat in de bovenste T toren zitten, spant een tripminetje op de trap en d'r kan dus heel moeilijk iemand bijkomen.... bad plan..

• RedHat
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:12 schreef G3R10 het volgende:
Strak plan. . .eh ... iemand zin om te gaan mappen??? Ik wil het wel leren (kan nog NIX .. ooit wel DooM maps gemaakt ..maar das alles)... als we die map met een aantal luitjes gaan bouwen ... en dan op een server waar ik de naam maar niet van noem maar jullie weten vast wel welke :P kunnen draaien zou het helemaal perfect zijn.

Doen?
krijg je w.s. net zo'n geweldige map als de_rotterdam

Verwijderd

..die is zwaar te donker :( .. Dat vind ik iig het grote minpunt aan r'dam. En TE veel kleine gangetjes, te groot...

In Blood 1 zit een stadion ... die is wel cool, zoiets zou wel mooi zijn..

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:12 schreef G3R10 het volgende:

Doen?
WHOA zou je dat willen doen? Ik bedoel, ikzelf kan helaas geen maps bouwen, maar als ik je van assistentie moet zijn met het ontwerp, mail me gerust!

Ennuh, aan die andere gozer, wat is er mis met Rotterdam dan? Ik bedoel, ik kan me daar redelijk op vermaken! (Tip CT: ga bij begin meteen rechts, naar BS1 dus, en ga dan om het muurtje helemaal achterin zitten, daar waar de T bovenaan of onderdoor langskomt, en neem een P90 >:) Hehe...)

Verwijderd

Zoals ik al zei, ik kan niet mappen maar wil het wel leren.. in m'n eentje ga ik het zowiezow niet redden, maar als we een teampje kunnen vormen met wat mensen?

edit:
contact me ff op icq ofzow

• FragNeck
Afbeeldingslocatie: http://infoweb.magi.com/~kroberge/cpunk/gunpod/1919a5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www-acala1.ria.army.mil/lc/cs/csa/xm59m175.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www-acala1.ria.army.mil/lc/cs/csa/XM159.jp
Afbeeldingslocatie: http://www.army-technology.com/projects/leopard/images/leop9.jpg

You need a light?! >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.army-technology.com/projects/abrams/images/abram6.jpg

:D

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 13:24 schreef G3R10 het volgende:
Zoals ik al zei, ik kan niet mappen maar wil het wel leren.. in m'n eentje ga ik het zowiezow niet redden, maar als we een teampje kunnen vormen met wat mensen?

edit:
contact me ff op icq ofzow
Dat is kut, aangezien ik doordeweeks in Hengelo zit (stageplek) en in het weekend (en binnenkort ook weer op maandag, misschien op dinsdag ook)thuis ben, waar ik ICQ wel heb, maar hier in Hengelo ben ik niet toegestaan ICQ te hebben i.v.m. gegevens op de server enzo, je kent de smoes wel :( Maar ik zal je van het weekend even in mijn lijst zetten, ondertussen kan je misschien mailen naar sisterww@hotmail.com

• RedHat
dual tmp/mac10
soort lichtere vorm van DE met scope
P90 met Lazer.

• RedHat
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:21 schreef G3R10 het volgende:
..die is zwaar te donker :( .. Dat vind ik iig het grote minpunt aan r'dam. En TE veel kleine gangetjes, te groot...

In Blood 1 zit een stadion ... die is wel cool, zoiets zou wel mooi zijn..
In Carmageddon ook
Blood1 heb ik hier liggen, zware 'schijtspel':)

• FragNeck
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:34 schreef Wesley het volgende:

[..]

In Carmageddon ook
Blood1 heb ik hier liggen, zware 'schijtspel':)
Blood 1 ROX MAN!

yeah, THE FESTIVAL OF BLOOD CONTINUES!!!!
I LIVE... AGAIN!!!!!
>:) >:)
en dan die ene map met die 2 forten, en die brug ertussen !
en die kannonnen :)

WHOA!!!! Super kick!

Verwijderd

ik wil altijd mn mes gooien, dat zou koel zijn

Verwijderd

Mes gooien kon toch vroeger ooit??

Een of andere gun die je kunt neerplanten ofzow... zou dat niet wat zijn?? Heel accuraat maar enige voordeel is dat je d'r niet echt snel wegkunt....

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 15:34 schreef G3R10 het volgende:
Mes gooien kon toch vroeger ooit??

Een of andere gun die je kunt neerplanten ofzow... zou dat niet wat zijn?? Heel accuraat maar enige voordeel is dat je d'r niet echt snel wegkunt....
Je kan ook gewoon vragen of ze speciale class maken voor campers..
Die dan na 10 meter USe knop indrukken en dan meteen een heel tentenkamp neerzetten..

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Waarom combineer je Rotterdam niet met het nog te bouwen Stadium?! Kun je hem De_Kuip noemen... ROFL!!!!!! ;)

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Al die extra wapens zitten in CS: Condition Zero, de official Single Player versie van CS die in de maak is. Gelukkig komt er ook een gratis update voor CS uit zodat het ook via multiplayer te spelen is.
The game is set to contain 16 levels to play through, and you will be able to choose whether to play for the Terrorists or Counter-Terrorists, which means that there will be a total of 32 maps in all. Valve has also chosen to add new models and weapons, and while it has remained fairly tight-lipped on this issue, there a rumours of such additions as the M60 machine gun, M79 grenade launcher, a new shotgun, land mines, the .357 magnum, concussion grenades, an auto-crossbow, flares, binoculars and some kind of multi-tool. We'll have to wait for the official word on these elements. We can tell you however of at least one new model, the Soviet Spetsnaz, a member of one of the world's most feared terrorist groups

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 15:48 schreef Paestero het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon vragen of ze speciale class maken voor campers..
Die dan na 10 meter USe knop indrukken en dan meteen een heel tentenkamp neerzetten..
ROFL :D

Hehe nee ik bedoelde dat eigenlijk nog aardig serieus ... campen is en blijft gewoon een tactic, als cs zo egspeeld word als het hoort dan bewaken de t's de hossies, ct's de bom en proberen de t's de vip d'r van te weerhouden om te ontsnappen (ow ja joh? ja :P )
Zo'n gun zou handig zijn om bijvoorbeeld op dust bs1 te gaan bewaken. Denk alleen dat het heel erg irritant word als dit op publics met veel n00bs gebruikt gaat worden, want dan kun je flink gaan lamen met die gun...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
of zet je de gun links van een deur, en ga je zelf rechts van een duer zitten, komt er iemand langs, hup, met deagle in rug knallen.

Steam

Verwijderd

Dual Deagle
Dual m4a1
Claymore

En wat sterkere goedkope guns zodat je niet iedere keer als je weinig geld heb een kut gun moet kopen.

Verwijderd

Eh jlp .. je moet dus wel achter die gun gaan zitten natuurlijk :)

• ubermaestro
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:36 schreef jooers het volgende:

[..]

Blood 1 ROX MAN!

yeah, THE FESTIVAL OF BLOOD CONTINUES!!!!
I LIVE... AGAIN!!!!!
>:) >:)
en dan die ene map met die 2 forten, en die brug ertussen !
en die kannonnen :)

WHOA!!!! Super kick!
Jep Flare gun >:)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:53 schreef SilverBolt het volgende:
Dual Deagle
Dual m4a1
Claymore

En wat sterkere goedkope guns zodat je niet iedere keer als je weinig geld heb een kut gun moet kopen.
Dat laatste ben ik het niet mee eens... je moet d'r behalve een puntenaantal toch wat extre voordeel van hebben als je wint... en dat zit em juist in de guns die je kan kopen. Speel jij een ronde erg goed heb je ook gewoon meer geld en kun je vanzelf weer betere guns kopen.
En, de mp5 is voor het geld wat ie kost ook eigenlijk te goed... duzzz...

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 17:53 schreef SilverBolt het volgende:
Dual Deagle
Dual m4a1
Claymore

wel zon stealth claymore , zoals die in MGS he !! :9~

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Uhm, wat me ook een goed id lijkt, gaat niet over wapens, maar meer APC's in CS gooien, zoals je in v1.0 in siege en jeepathon had :)

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 18:17 schreef Paestero het volgende:

Wel leuk idee voor nieuwe gun is AK-74 (nee.. geen ak-47) voor CT
En een Russische sniper gun voor de Terrors (ipv van die sig 550 (ofzo))

Etc etc etc..
Klopt niet, een AK-74 is gewwon de moderne versie van de AK-47 hij ziet er hetzelfde uit en doet ook bijna hetzelfde (natuurlijk wel IETS beter) maar wat jij misschien bedoeld is een Druganov Sniper, dat zou wel fet zijn dan ja, maar dan die alleen voor de terrors en de AWP alleen voor de CT's ...

(ik heb een model van een AK-74 op m'n bureau staan :D )

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Op dinsdag 28 augustus 2001 18:52 schreef G3R10 het volgende:
Eh jlp .. je moet dus wel achter die gun gaan zitten natuurlijk :)
Dus? Laat je de loop uitsteken, lijkt net alsof er iemand zit... maar ik geef toe, ik dacht meer aan de sentry gun, die vanzelf schiet.

Steam

Verwijderd

Jah ok zit wat in ;) En dan kun je natuurlijk gewoon die gun als ct gaan gebruiken .. wat weer lam gaat worden --> paar mensen kopen zo'n gun, planten die op een paar plaatsen, rennen ff terug om een mooie machine gun te kopen etc....

Maareh... ga jij nou eerst maar ff zorgen dat je weer kunt cs;en he :P

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op dinsdag 28 augustus 2001 23:09 schreef Death Angel het volgende:

[..]

Klopt niet, een AK-74 is gewwon de moderne versie van de AK-47 hij ziet er hetzelfde uit en doet ook bijna hetzelfde (natuurlijk wel IETS beter) maar wat jij misschien bedoeld is een Druganov Sniper, dat zou wel fet zijn dan ja, maar dan die alleen voor de terrors en de AWP alleen voor de CT's ...

(ik heb een model van een AK-74 op m'n bureau staan :D )
de druganov is niet zo super, hij zou gelijk staan aan een sig 551 sniper qua naukeurigheud. het kaliber is er wel een om u tegen te zeggen (7.62mm) maar .335 inch laupa is volgens mij wel veel krachtiger. (de psg-1 moet veel naukeuriger dat is ie in het echt ook)

verder wil ik een sniper in de prijsklasse van de scout (tot 3000) die 5 schoten achter elkaar kan. lieft ongeveer even goed als de scout (ik ben de laatste tijd zeer in mijn sas met mijn scout >:) )

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

ik wil een railgun in cs, dit als bonus voor het killen van de hosts

Verwijderd

Hmz wat me wel gaaf zou lijken, is dat er i.p.v. de baby-uzi (Mac-10) een echte Uzi in de plaats zou komen, maar aan de andere kant, we hebben daarvoor in de plaats de P90, als ik me niet vergis...

Kijk, dit is wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://www.remtek.com/arms/imi/uzi/uzi.gif
Je moet dan wel kunnen kiezen welke fire-mode je wilt (net als bij de Glock dus), full-automatic of burst-mode...

Verwijderd

maar de Druganov ziet er gewoon bruut uit >:)
(de oude houten versie dan)
maar een tap fire zou ook op de MP5 moeten kunnen dan, of een optionele silencer voor de MP5 ... allemaal extra opties natuurlijk die je los moet kopen dan ...
en een fragmentatie granaat zou ook wel cool zijn ....
en traangas ofzo, dat je zich wazig word en je langzamer moet lopen ... gasmaskers die je zicht gedeeltelijk belemmeren door een rand om je scherm en shit...
:)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

gewon een modulair wapensyzteem (kan dat met de HL engine?) dus opties als silencer; scope (verschillende versies lijkt me zeer gaaf!) en dit zou je dan met een item select kunnen wisselen en/of aan/uitzetten (neem je een scope mee voor snipen en een voor tactical) ook laser designators (i.c.m scope zeer prettig! gewoon crosshair veranderen zodat ie leeg is in het midden en je hebt een 100% guaranteed hit)

een silenced mp5 tactical lijkt me ook zeer bruut

Afbeeldingslocatie: http://www.hkpro.com/mp5sdgsg9.jpg

------------------------------------------------------------
And remember! respect is everything (gta2)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

en als je dar wapensysteem modulair maakt kun je er dus een laserpointer op de H&K mk23 socom zetten zoals dat in het echt ook zo is.

© ocf81 1981-infinity

• RedHat
ik wil geen dual DE... word het weer 'te'

een 'kleine' scope op DE, is cool....
en een lazer pointer op de p90 ipv crosshair zou al helemaal c00l zijn
Pagina: 1