schoonmaken of niet?

Pagina: 1
Acties:

• xplorer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10-2024
ik heb een amd tbird @1333 op een oud msi mobo. Nu heb ik een nieuwe kast en mobo. Ik heb een vraagje over die geleidende pasta op mijn proc. Ik heb zoeen superorb en gebruikte dat geleidende pasta dat er bij zat. Als ik ga wisselen van kast en alles weer ga inpluggen moet ik dan de proc schoonmaken met iets, kan ik er een nieuwe laag over smeren of hoef ik helemaal niet daar aan te veranderen?

ben een beetje newbie in het bouwen van systemen.

alvast bedankt voor jullie antwoorden :)

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zou er niets _over_ smeren. Kan volgens mij ook niet, dat gaat mengen he ;) . Ik zou het er maar met een wc-papiertje afhalen en opnieuw erop doen, altijd beter dan de oude troep laten zitten, die is immers aangepast op precies een bepaalde stand van de koeler. In een andere socket is ie net weer wat anders...

Verwijderd

als je geen koel problemen had, dan zou ik de koeler mooi op de proc/mobo laten zitten. Dus gewoon mobo compleet met proc en orb verhuizen. Dan hoef je ook niks los te halen en loop je ook niet het risico dat je de core van de proc molt. Zeker omdat je zegt een newbie te zijn is dat wel een reeel gevaar

[edit mode]Hehe..had ik overheen gelezen dat je ook een ander mobo had gekocht |:( Dan is antwoord: gewoon met idd een wc papiertje afvegen(vrij grondig) en dan nieuwe erover. Let er wel op dat je er niet teveel op smeert. een klein kloddertje is al genoeg. Het is alleen maar om kleine oneffenheden op te vullen[/edit mode]

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Schuif dan ook even de koeler heen en weer over de core, zodat de pasta zich goed verdeelt ( anders heb je kans, dat niet je hele core wordt benut).

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op maandag 27 augustus 2001 00:06 schreef marco899 het volgende:
Schuif dan ook even de koeler heen en weer over de core, zodat de pasta zich goed verdeelt ( anders heb je kans, dat niet je hele core wordt benut).
Schuif dan wel voorzichtig, want die Orbs zijn niet echt AMD-core vriendelijk. ( je kan er dus je core mee vernielen )

-

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 08:25 schreef FoxzMan het volgende:

[..]

Schuif dan wel voorzichtig, want die Orbs zijn niet echt AMD-core vriendelijk. ( je kan er dus je core mee vernielen )
ja schuiven met een orb is geen goed idee behalve als je van core's zonder hoekjes houdt

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Waarom doen Orbs dat wel dan? en andere minder?
Hebben orbs dikke punten ofzo ? :)

met papier mache kun je alles maken!!

Pagina: 1