Foto's
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iL2CSxT2JnrYy7zqJosjfMpN.jpg?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Weet ik niet precies, maar nu zo ingedeeld. De 4 panelen op de overkapping is op basis van een oude luchtfoto, die gaan niet door waarschijnlijk./f/image/4xeoG6UMLnzG6zpYfa7c5Jx5.png?f=fotoalbum_large)
Schaduw
Geen bomen die in de weg staan oid.Jaarverbruik
8k (waarvan 4k een crypto miner die waarschijnlijk het komende jaar stopt). We willen op termijn wel aan een warmtepomp ook, eventueel een 2e airco.Huidige elektriciteitsaansluiting
1 Fase 35A, maar gaat waarschijnlijk naar 3 faseBudget en doel
Niet echt een budget gesteld, het doel is om zoveel mogelijk energie op te wekken.Wie gaat het project uitvoeren
InstallateurBijhouden van data
Ik denk eerlijk gezegd de meegeleverder tool. Zelf dingen uitlezen zou een leuke bijkomstigheid zijn.Reeds verkregen offertes
Offerte 1:- Paneel: 18x solarwatt vision H3.0 glas-glas 365 WP
- Omvormer: Solaredge SE6K
- Optimizers: S440 optimizers. Aantal staat er niet bij, maar ik dacht per paneel?
- Inclusief installatie en aanpassiung groepenkast naar 3 fase
- Totaal WP: 6570
- Geschatte opbrengst: 5269
- Prijs ex btw: 10598,69
- Prijs/WP: 1.61
- Prijs/kWh: 2.01
- Paneel: 18x sunpower MAX 3 black 415 WP
- Omvormer: Solaredge SE7K
- Optimizers: S500B optimizers. Aantal staat er niet bij, maar ik dacht per paneel?
- Inclusief installatie en aanpassiung groepenkast naar 3 fase
- Totaal WP: 7470
- Geschatte opbrengst: 5997
- Prijs ex btw: 13329,98
- Prijs/WP: 1.78
- Prijs/kWh: 2.22
Regio
Zuid HollandIk ben erg benieuwd naar feedback, de prijs/wp komt op mij vrij hoog over vergeleken met andere merken panelen?