Toon posts:

red faction mp vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik speel dus de red faction multiplayer test, maar als ik met mijn @home cable op een server inlog met een ping van 90 en ik ga spelen zit ik zo rond de 180/220

wie helpt, ik moet toch echt lager kunnen

ow ja en op MP gebied ben ik noob... ik doe dat nooit! maar ik weet wel dat deze ping al merkbaar te hoog is (lees gewoon k u t spelen)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ping is de reden dat ik het er van af heb gegooid. Ik had hetzelfde probleem.
En dan loopt er iemand met een ping van 12 rond en die is onmogelijk te killen.. gek he |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, maar er is dus geen oplossing voor :? :? :?

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat is ook de reden dat ik het maar 15 min gespeeld heb ook @home (Zwolle) ook super hooge ping rond de 200 en dan van die andere met 50-100

Verwijderd

Had ping 80 op een 8kB upstream met 4 personen....toen er meer bijkwamen was het natuurlijk snel over met de pret >200ms etc.

Punt is gewoon dat er nog geen t1 servers e.d. zijn.... Meeste servers hebben maar 8kB upstream vaak zelfs nog een (ietswat onstabiel) 56kertje!

Verwijderd

raar dat jullie hoge pingen hebben bij. Ik heb altijd een goede normale ping rond de 30 a 40, ( Tjello hier btw ) en ook al speel ik met meerdere ( dus hele server vol
) lui ping blijft gewoon laag.

Verwijderd

Had je waarschijnlijk gewoon mzzl dat iemand op z'n werk zat te spelen....of gasten die op dezelfde ISP zitten...
Pagina: 1