i-net file => gewone file?

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Hallo, ik moet dus ff een file hosten, en dan meteen weer dl, om hem op een andre pc te krijgen, dit alles lukt, maarals ik hem safe dan safed hij hem, als internet fiel zeg maar, dus als ik hem later dl, dan kan ik hem niet mormaal openen, en ook al kies ik openen met (in win2k) dan kan ik alleen, internet explorer en soortgelijke progs kiezen, terwijl het een instalatie bestand is. Weet iemands hoe ik de file dan weer in zijn oude staat trg kan omzetten? alvast bedankt.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 22:03

schizofreen

ik & jij

handmatig extentie veranderen zodat ie wer bruikbaar is?

<dit hoort trouwens niet in SG>

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• FFF
hoe moet dat?

• FFF
btw sorry dat ik dit in sg post, maar dit is iets serieus, en sg is druk bezocht, en ik zit in tijd nood, wil graag nog wat salepn en moet het eigenlijk morgen ochtend vroeg weten, verder zie ik wel vaker soortgelijke topics hier, en valt het niets direct bij andere zaken.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als je een .exe file host, en die download je dan, dan blijft het toch gewoon een .exe file?

Als het een .zip file is, heb je misschien geen winzip geinstalleerd op die andere pc waarop je het wil installeren.

En als het bestand geen extentie heeft, moet je hem renamen met de extentie die het eerst had (.exe hoogstwaarschijnlijk dus).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 26 augustus 2001 23:27 schreef FFF het volgende:
hoe moet dat?
Je doet ICT Niveau 4 en je weet niet hoe je een file kan renamen :? :X

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 22:03

schizofreen

ik & jij

duh:

bij verkenner, extra, mapopties
vink: "extenties bij bekende bestanden niet weergeven" oid, zorgen dat deze uit moet staan.

Dan filenaam 1 keer kort aanklikken en de extentie overtypen

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

wat is het voor file?
upload hem is als ascii of anders als binairy

• FFF
euh, aan ict niveua 4 begin ik woensdag :D en ik weet redelijk wat maar niet van dit soort zaken helaas, je kunt ook niet alles weten (ik weet meer van de harde kant) Verder blijft het dus geen exe bestand, ik upload gewoon via browser btw omdat dat daar ook zal moeten, anders moet ik nog meer zachte waren hebben.

• FFF
Op zondag 26 augustus 2001 23:34 schreef Kertje het volgende:
wat is het voor file?
upload hem is als ascii of anders als binairy
kan dus niet als je via browser upload via lycos of wel?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 26 augustus 2001 23:35 schreef FFF het volgende:
euh, aan ict niveua 4 begin ik woensdag :D en ik weet redelijk wat maar niet van dit soort zaken helaas, je kunt ook niet alles weten (ik weet meer van de harde kant) Verder blijft het dus geen exe bestand, ik upload gewoon via browser btw omdat dat daar ook zal moeten, anders moet ik nog meer zachte waren hebben.
Ik zou gewoon met een FTP proggie uploaden als ik jou was, gaat stukken makkelijker. BV Cute FTP ofzo.

• FFF
Op zondag 26 augustus 2001 23:33 schreef schizofreen het volgende:
duh:

bij verkenner, extra, mapopties
vink: "extenties bij bekende bestanden niet weergeven" oid, zorgen dat deze uit moet staan.

Dan filenaam 1 keer kort aanklikken en de extentie overtypen
dank u :D

hopelijk werkt het in win95 ook zo :D

anderen eveneens bedankt :D
het is idd niet moeilijk, maar je moet het maar net ff weten :D

• Grrrrrene
  • Niet online
FF voor de search naar het goede forum gemoved, hoewel het probleem al opgelost is...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen id wat dit met HWS te maken heeft Grrrrrene
Is meer iets voor WOS denk ik zo.
Pagina: 1