Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag op 1440p gamen. Ik wil graag nieuwe titels op ultra kunnen draaien. Ik ga niet videobewerken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 2200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een gigabyte 3080 op het oog aangezien ik twijfel over de 3070. Ik wil dit systeem voor lange tijd gebruiken en ben bang dat de prestaties van de 3070 dan uiteindelijk tegen gaan vallen. Graag heb ik een ultrawide scherm zoals in mijn wishlist staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Nvidia GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, geen(zo min mogelijk) RGB
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vraag mij af of de build die ik zelf bij elkaar gezocht heb nou 100% zeker compatible is. Zo ver ik gecheckt hebt lijkt het van wel maar ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Ook vraag ik mij af of ik bepaalde componenten zou kunnen vervangen qua prijs/kwaliteit.
Bij voorbaat dank.
Hierbij mijn wishlist:
Ik wil graag op 1440p gamen. Ik wil graag nieuwe titels op ultra kunnen draaien. Ik ga niet videobewerken etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 2200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel een gigabyte 3080 op het oog aangezien ik twijfel over de 3070. Ik wil dit systeem voor lange tijd gebruiken en ben bang dat de prestaties van de 3070 dan uiteindelijk tegen gaan vallen. Graag heb ik een ultrawide scherm zoals in mijn wishlist staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Nvidia GPU.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk, geen(zo min mogelijk) RGB
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vraag mij af of de build die ik zelf bij elkaar gezocht heb nou 100% zeker compatible is. Zo ver ik gecheckt hebt lijkt het van wel maar ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Ook vraag ik mij af of ik bepaalde componenten zou kunnen vervangen qua prijs/kwaliteit.
Bij voorbaat dank.
Hierbij mijn wishlist:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570S Tomahawk MAX WIFI | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G (rev. 2.0, LHR) | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB3467WQSU-B1 Zwart | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3200C16 | € 72,36 | € 72,36 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 92,48 | € 92,48 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.175,54 | ||
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0FbeQ2i9BlmwoSsL7olpv8Oe.jpg?f=user_large)