Aliexpress Restitutieverzoek wordt geëvalueerd (2 maanden)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertvh10
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-12-2022
Goedenavond,

Ik vroeg me af of een van jullie dit ook al ervaren heeft. Ik heb gebruik gemaakt van de garantie bij een onderdeel van de Roborock. Nu heb ik dit met de verkoper afgestemd om een nieuwe oplader te bestellen en hij zou dit refunden.

Nu heeft de verkoper laten zien dat hij de originele order heeft gerefunded. Echter, heb ik nog steeds niks binnen. Als ik vervolgens kijk naar mijn bestellingen heb ik de optie ''informatie over terugbetaling''. Als ik hier op klik zie ik dat het verzoek wordt geëvalueerd. Echter, is dit al 2 maanden gaande.

Ik heb vanalles proberen te zoeken, maar krijg hierover niks gevonden en kan ook geen chat vinden bij AliExpress. Ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft en hoe dit is opgelost.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:55
Met bestellen via aliexpress koop je elke aftersales af toch?

Even zonder grap, het kan lang duren via aliexpress maar ik denk dat je je verlies moet nemen. De keren dat ik een dispute heb geopend na ontvangst van de goederen is dit in het voordeel van de verkoper uitgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 454358

@Taab ik heb enkele keren een disputen gehad en dat heb ik elke keergewonnen. Wel elke keer veel te veel info mee gestuurd, foto's, screenshots, video's etc etc. ~Taab

Maar bestellen bij Ali moet je incalculeren dat het soms fout kan gaan en je je geld kwijt bent. Daarom bestel ik daar ook alleen goedkope sh*t