Aangezien mijn Samsung S9 aan het overlijden is (accu, usb-c connector, barsten in het scherm, etc), ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Het probleem is dat ik geen perfecte telefoon met gemiddeld formaat kan vinden, zelfs niet buiten mijn budget van ongeveer 500 euro. Het liefst wil ik een niet al te grote telefoon met een 3,5mm jack, zo schoon mogelijk (het liefst android one), stof -en (spat)water dicht, tegen een stootje kan en draadloos laden. Mijn zoektocht leidt tot een aantal telefoons die het net niet zijn.
Mijn wensen
pricewatch: Samsung Galaxy A52s 5G, 6GB, 128GB opslag Zwart
Cons: geen draadloos laden, groot en bloatware
Pro's: Courant model en natuurlijk waterdicht
pricewatch: Nokia XR20, 4GB ram, 64GB opslag Blauw
Cons: Nog groter!
Pro's: Erg stevig, kale android.
pricewatch: Gigaset GS5 Titanium
Cons: wat ouder model (updates schijnen niet zo hard te lopen), niet stof of waterdicht.
Pro's: De kleinste van de drie, maar nog wel groter dan mijn S9
Eigenlijk zou ik een up-to-date S9 willen hebben zonder bixby-knop en bloatware. Maar die lijken helaas niet te bestaan. Heb ik misschien nog een smartphone gemist die beter bij mijn wensen past?
Ik ben ook van tijd tot tijd vrij klunzig.. Dus ergens zit die XR 20 in mijn hoofd, ook al is die formaat vliegdekschip
Mijn wensen
- Hard: 3,5mm audio jack
- Liever wel: draadloos laden, schone android, niet te groot (~ 5.8" - 6,2")
- Mooi als het geval is: Stof -en (spat)water dicht.
pricewatch: Samsung Galaxy A52s 5G, 6GB, 128GB opslag Zwart
Cons: geen draadloos laden, groot en bloatware
Pro's: Courant model en natuurlijk waterdicht
pricewatch: Nokia XR20, 4GB ram, 64GB opslag Blauw
Cons: Nog groter!
Pro's: Erg stevig, kale android.
pricewatch: Gigaset GS5 Titanium
Cons: wat ouder model (updates schijnen niet zo hard te lopen), niet stof of waterdicht.
Pro's: De kleinste van de drie, maar nog wel groter dan mijn S9
Eigenlijk zou ik een up-to-date S9 willen hebben zonder bixby-knop en bloatware. Maar die lijken helaas niet te bestaan. Heb ik misschien nog een smartphone gemist die beter bij mijn wensen past?
Ik ben ook van tijd tot tijd vrij klunzig.. Dus ergens zit die XR 20 in mijn hoofd, ook al is die formaat vliegdekschip
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.