Vorige week online een fiets (280 euro) besteld. Bij open maken doos gelijk geconstateerd dat stuur flinke krassen heeft en er een klein stukje lak weg is op het frame.
Netjes gemeld bij verkoper. Deze geeft aan contact op te nemen met de fabrikant ivm garantieverzoek.
Vandaag komt de reactie terug van verkoper. Fabrikant biedt aan:
1. opsturen lakstift
2. 15 euro korting.
Nu denk ik, na vele topics hier gelezen te hebben, dat de verkoper (voordat ik de fiets terugstuur binnen de 14 dagen periode) het recht heeft om de schade te (laten) repareren.
Mijn vraag is dan ook: staat het opsturen van een lakstift gelijk aan reparatie?
Ik vind zelf van niet, omdat ik niet geloof dat ik met een lakstift de krassen helemaal weggewerkt krijg.\
Graag jullie mening!
:strip_exif()/f/image/cJiUVEVyqTNqI8bciGJQoJaZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Netjes gemeld bij verkoper. Deze geeft aan contact op te nemen met de fabrikant ivm garantieverzoek.
Vandaag komt de reactie terug van verkoper. Fabrikant biedt aan:
1. opsturen lakstift
2. 15 euro korting.
Nu denk ik, na vele topics hier gelezen te hebben, dat de verkoper (voordat ik de fiets terugstuur binnen de 14 dagen periode) het recht heeft om de schade te (laten) repareren.
Mijn vraag is dan ook: staat het opsturen van een lakstift gelijk aan reparatie?
Ik vind zelf van niet, omdat ik niet geloof dat ik met een lakstift de krassen helemaal weggewerkt krijg.\
Graag jullie mening!
:strip_exif()/f/image/cJiUVEVyqTNqI8bciGJQoJaZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eZUA1qQViYTUpsUL3utp4tT1.jpg?f=user_large)