Ik wil binnenkort een tuinberging plaatsen in onze achtertuin die daar een jaar of drie moet staan. Hierin komen dingen als de tuinstoelen en de grasmaaier te staan, en andere tuin-gerelateerde dingen die ik niet in de regen wil laten staan. Ik vraag mij af wat voor vloer/ondergrond/fundering ik zou moeten maken hiervoor.
Ik zit aan deze te denken, een ijzeren berging van 320x240.

Ik heb al een mooi stukje tuin gereed gemaakt
:strip_exif()/f/image/HPFqyRAnMTodnXYrvcqeeKBx.jpg?f=fotoalbum_large)
De plek is ongeveer 330 x 250, helemaal waterpas. Hij kan niet lager worden omdat er aan de achterkant een oude fundering loopt. De steentjes rondom liggen los en daartussen zit zand/aarde. Inmiddels ligt er worteldoek overheen zodat er niets gaat groeien.
Het is echt maar een tijdelijke oplossing die over een paar jaar weer weg gaat dus ik wil er zo min mogelijk effort in steken, maar het moet wel werken. Mijn plan was om gewoon ergens van Marktplaats een paar oude grote tuintegels te halen, die OP dit stuk te leggen en daar het huisje op te bouwen, en gewoon met een paar pluggen/schroeven het huisje aan de tuintegels vast te zetten. Ik twijfel alleen of dat gaat werken, zeker met de rand met los liggende stenen zoals deze nu loopt.
Iemand hier meer ervaring mee?
Ik zit aan deze te denken, een ijzeren berging van 320x240.

Ik heb al een mooi stukje tuin gereed gemaakt
:strip_exif()/f/image/HPFqyRAnMTodnXYrvcqeeKBx.jpg?f=fotoalbum_large)
De plek is ongeveer 330 x 250, helemaal waterpas. Hij kan niet lager worden omdat er aan de achterkant een oude fundering loopt. De steentjes rondom liggen los en daartussen zit zand/aarde. Inmiddels ligt er worteldoek overheen zodat er niets gaat groeien.
Het is echt maar een tijdelijke oplossing die over een paar jaar weer weg gaat dus ik wil er zo min mogelijk effort in steken, maar het moet wel werken. Mijn plan was om gewoon ergens van Marktplaats een paar oude grote tuintegels te halen, die OP dit stuk te leggen en daar het huisje op te bouwen, en gewoon met een paar pluggen/schroeven het huisje aan de tuintegels vast te zetten. Ik twijfel alleen of dat gaat werken, zeker met de rand met los liggende stenen zoals deze nu loopt.
Iemand hier meer ervaring mee?
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.