Poly G7500 + I3touch X-one voor vergaderruilmte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichV87
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-03-2023
Hallo iedereen,

We zijn onze vergaderruimte aan het herinrichten omdat we momenteel niet verstaanbaar zijn voor de mensen die online de vergadering volgen.
We zitten in een redelijke grote ruimte (4,5m x 9m) met +-15 personen en online zitten we gemiddeld met 20 deelnemers.

Momenteel projecteren we het beeld en gebruiken we een EPOS 80 met twee extension microphones rechstreeks in de laptop geplugd, maar dat werkt dus niet erg goed.

Na wat opzoekwerk willen we overstappen naar de POLY G7500 geluidsinstallatie in combinatie met een I3touc X-one scherm.

Heeft iemand ervaringen of dit goed werkt in combinatie met een google omgeving?

Alternatieve voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Afgezien van de apparatuur: hoe is de akoestiek? Mocht de ruimte galmen, dan helpt het als je dat kan onderdrukken. Een systeemplafond is een goed begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Waarom niet gewoon een Logitech Rallybar met een Barco Clickshare? I3 zijn we ook geen fan van, een Samsung Flip lijkt mij een veel betere investering.

Werkt perfect met Google, Teams etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichV87
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 25-03-2023
TBTL schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:41:
Afgezien van de apparatuur: hoe is de akoestiek? Mocht de ruimte galmen, dan helpt het als je dat kan onderdrukken. Een systeemplafond is een goed begin.
We gaan inderdaad ook een systeemplafond installeren aangezien galm/echo ook een probleem is en waarschijnlijk ons hoofdprobleem is.
Benga schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:01:
Waarom niet gewoon een Logitech Rallybar met een Barco Clickshare? I3 zijn we ook geen fan van, een Samsung Flip lijkt mij een veel betere investering.

Werkt perfect met Google, Teams etc.
Ga ik zeker bekijken, bedankt.
Het Barco systeem gebruiken we ook.
Waarom ben je geen fan van de I3?

Waar we ook tegenaan lopen is als er een discussie is in de vergaderzaal, dat de mensen online niet kunnen volgen. Dus het geluid is voor ons topprioriteit en mag ook geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Ga ik zeker bekijken, bedankt.
Het Barco systeem gebruiken we ook.
Waarom ben je geen fan van de I3?

Waar we ook tegenaan lopen is als er een discussie is in de vergaderzaal, dat de mensen online niet kunnen volgen. Dus het geluid is voor ons topprioriteit en mag ook geld kosten.
Persoonlijke ervaring met I3 viel tegen, meer niet. Samsung Flip voelde veel intuïtiever en eenvoudiger.

Een discussie in de vergaderzaal wordt veel beter opgepikt met tafel of ceiling mics. Kan met bv een Logitech extention mic maar ook Poly & Biamp hebben goede en stabiele oplossingen.

Ik zou ook low end van Yealink, Trust etc vermijden. (=duurkoop in the end)