Onkyo TX-NR727 en Spotify Connect -> Geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36
Heb echt al jaren een Onkyo TX-NR727, wordt de laatste jaren eigenlijk alleen ingezet als Spotify Connect speler. Had echter al een tijdje hem uit staan, maar hij lijkt het niet meer te doen met Spotify Connect.

Als ik via NET via TuneIn een radio station luister komt er gewoon geluid.

Als ik via een andere input audio van mijn computer stuur naar de Onkyo, dan gaat het gewoon goed.

Spotify Connect vindt vanaf mijn iPhone ook gewoon de onkyo. Hij zegt ook aan het afspelen te zijn. Pauze is ook echt pauze.

Ik kan ook aan de volume knop draaien van de speaker en dan zie ik het in mijn spotify applicatie ook terug. Dus er is echt wel verbinding, alleen geluid afspelen doet hij niet.

Kan het zijn dat er een nieuw audio codex oid is ingezet via Spotify wat de NR727 niet kent (is natuurlijk ook echt al een oud beestje). Uiteraard voorzien van de recentste beschikbare firmware, maar die is van 2015. Dingen als een power cycle / reset heb ik al geprobeerd, maar levert niets. Er zit trouwens ook geen pihole / adguard tussen de onkyo en internet.

[ Voor 3% gewijzigd door Sa1 op 01-08-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:57

ThunderNet

Flits!

Hej, dit is gek. Dit is precies waar ik tegen aanloop met m'n TX-NR414. Net verhuist en afgelopen week de speakers aangesloten, maar ik heb nog geen tv weer.

Geluid van de platenspeler doet het gewoon, maar spotify connect geeft geen geluid, maar ik kan er wel naar toe streamen zoals hier boven vermeld.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Spotify Connect probleem receiver

Toevallig niet even gezocht? Is een redelijk nieuw topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:38

FeaR

In GoT we trust

Vorkie schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:44:
Spotify Connect probleem receiver

Toevallig niet even gezocht? Is een redelijk nieuw topic...
Daar gaan we dan ook verder.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.