Fiat van Crypto.com naar Binance

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kojtl1000s
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-04 15:38
Ik ben met crypto gestart via Crypto.com en had daar een tijdje geleden al wat fiat onder de vorm van euro’s naar overgeschreven om klaar te zijn voor mogelijke aankopen. Ondertussen ben ik ook voor een deel overgeschakeld naar Binance vanwege o.a. meer mogelijkheden en meer flexibiliteit. Nu is echter de vraag op welke manier ik het best het huidige fiat geld van Crypto.com naar Binance krijg? Doe ik dit best door eerst om te zetten naar USDT en daarna te versturen naar Binance? Of zijn er nog andere/betere/goedkopere manieren?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 21:39

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee welke snelheid beide partijen hebben als het gaat over afhandelen van SEPA maar wat is er (nog) mis met geld uitbetalen en later storten?

Natuurlijk kan je, zoals @utbone aangeeft in bepaalde crypto omzetten en doorsturen maar daarmee zet je je logische positie op het spel. Nou is XNO een snelle transactie maar elke chain die langer (en langer) duurt, kan ervoor zorgen dat je meer of minder waard wordt terwijl je zit te wachten dat het van Crypto op Binance staat.

Voorbeeld: stel dat XNO een transactietijd van 12 uur zou hebben en je had gisteren rond 20:00 ingekocht op Crypto en verstuurd naar Binance; dan is het nu 6% minder waard. Als je 10K verstuurd zou hebben, heb je gratis (en ja, dat is inherent het risico van beleggen) vannacht 600 euro ingeleverd door de koersdaling. Toch 600 Euro die je niet had ingeleverd als je gewoon "opneemt" en daarna "stort" ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kojtl1000s
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22-04 15:38
Ik ga inderdaad gewoon al eens de SEPA transfer proberen met een beperkt bedrag. Het hoeft precies niet altijd ingewikkeld te zijn 😜