Toon posts:

Omikron the nomad soul

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk weleens weten wie van de tweakers dit meesterlijk grote/mooie spel gespeeld heeft.

Ik ben er zelf wel aan begonnen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nooit heb uitgespeeld... ik kreeg het gewoon niet voor elkaar... Ik denk dat ik em binnenkort nog maar eens huur en er dan weer aan begin, want het is en blijft een meesterlijk spel :)

Wat zijn jullie ervaringen hiermee :?

Verwijderd

Ik heb het spel hier ook, en ik speel het af en toe wel eens.
Ik ben nog niet zo ver gekomen, omdat ik het meestal andere spellen speel.
Maar ik vind het wel een errug goed spel! En aangezien de complete installatie 1,7gb is, zal het wel ff duren voordat ik hem uit heb gespeeld. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm da's er tenminste 1...

Ik weet nieteens meer pcies waar ik voor et laatst was, ik geloof dat ik net in mijn 3e of 4e lichaam zat.

Verwijderd

is idd een zeer goed spel. Het enige ECHT irritante is, dat je de intro niet kunt skippen...

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Ik heb et spel ook, ben geloof ik erg ver...
CD 2 :D
Moet nu een of andere fabriek binnendringen in 1st person.
Is wel tof..
Ik zit trouwens nogsteeds met het 1e mannetje, ben nooit gekilled of vrijwillig iemands ziel overgenomen :)
(opzich een uitdaging in et spel)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb je inderdaad gelijk in, die intro is wel erg lang...

Maar waarom zijn er zo weinig mensen die dit goddelijke spel ook maar gespeeld hebben :?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Het spel is nogsteeds te koop volgens mij :)
15,- was ie jaar geleden bij de Free Record Shop
Nu nog te koop bij bart smit voor 99,95 :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 13:49 schreef thesith het volgende:
Ik heb et spel ook, ben geloof ik erg ver...
CD 2 :D
Moet nu een of andere fabriek binnendringen in 1st person.
Is wel tof..
Ik zit trouwens nogsteeds met het 1e mannetje, ben nooit gekilled of vrijwillig iemands ziel overgenomen :)
(opzich een uitdaging in et spel)
Die first person dingetjes vond ik persoonlijk altijd het moeilijkst... Die tekken style fightscenes altijd wel kewl... Enneuh ik nam alleen een ziel over als ik daardoor echt betere skills kreeg.

Verwijderd

Ik heb alleen de demo gespeelt en die vond ik wel aardig.

• Gamb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
Ik heb hem een tijdje gespeeld, was bangelijk goed:))
maar spijtig genoeg niet uitgespeeld
mayb I should start again :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Precies... Ik vind het eigenlijk best raar dat we toen vrij weinig van dat spel gehoord hebben. Ik bedoel, ik als addict adventure gamer had het spel natuurlijk direct gekocht, maar niemand hoorde ik erover en bij ons in de videotheek word ie ongeveer 1's per maand 2 dagen uitgeleend... ;( toch zonde eigenlijk van zo'n groot mooi superuitgebreid spel

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik heb hem hier nog wel ergens liggen...
Goed spel btw ik heb er heel wat uurtjes lol aan beleeft, metname door het goede verhaal alhoewel het aan het begin wel wat onduidelijk is. En niet te vergeten die ongelooflijk wrede muziek :)
Ik heb hem wel uitgespeeld, maar de eerlijk gebied mij te zeggen dat ik op sommige puntjes wel ff een walkthrough nodig had. :Y)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:25

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb 'm al best wel een tijdje, maar tot nu toe nog steeds niet uitgespeeld. Toevallig heb ik het deze week maar weer eens opgepakt, had er ineens weer zin in. Het blijft één van de mooiste spellen die ik ooit gezien heb, 't is dan ook één van de weinige spellen die ik het waard vond om destijds voor bijna full-price aan te schaffen.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb hem destijds hier een keer van de bieb geleend (7,50 weekje spel hebben)...
Vond hem tone erg vet, alleen was de cd beetje beschadigd, daardoor kapte ie op een bepaald punt, ik heb hem eigenlijk nooit meer gespeeld, was wel gaav spel (vooral dat vechten)...

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik wil hem ook gaan spelen maar ik heb hem nog niet. Kijk wel ff of hij cheapy by BS ligt.

There is no art to find the minds construction in the face

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Yep, uitgespeeld. Vond ik wel leuk, alleen de "sfeer" vond ik later wat minder worden (in die grotten enzo). Verder mooi spel. Gekocht voor fl 40,- ofzo, voor die prijs of minder kun je 'm nog makkelijk krijgen.

Verwijderd

Ja kewl spel is het heb um uitgespeeld je kan hem op 4 manieren uitspelen heb ze niet alle 4 gedaan ik weet ook niet meer wat het einde was :D :? erg stom maar ja heb um toch gekocht voor een tientje *D bij FRS een meesterwerk voor dat geld :)
Pagina: 1