Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Mijn set-up heeft 4 beeldschermen van 2560 x 1440 (drie naast elkaar en 1 boven in midden).
- Speel sims (Flight Simulator, F1, etc.) met primair de 3 beeldschermen dus 7680 x 1440, maar 4e voor info zoals ronde tijden of flight info.
- Speel daarnaast games zoals shooters, etc. op alleen middelste scherm in 2560 x 1440.
- Daarnaast voor werk gewoon office programma’s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allle randapperatuur heb ik al (schermen, muis, toetsenbord, speakers)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval iets wat dus goed mijn vier schermen kan aansturen en tegemoet komt aan mijn game wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel processor en Geforce videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou fijn zijn als systeem relatief stil is, beetje RGB is leuk, maar absoluut geen must. Ben meer van strak en clean.
Ga je overklokken?
Ik ga vooralsnog niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb echt heel weinig kennis van zaken dus hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Zou graag willen bestellen bij Alternate of Azerty, maar weet niet of dit beste keuze is.
- Mijn set-up heeft 4 beeldschermen van 2560 x 1440 (drie naast elkaar en 1 boven in midden).
- Speel sims (Flight Simulator, F1, etc.) met primair de 3 beeldschermen dus 7680 x 1440, maar 4e voor info zoals ronde tijden of flight info.
- Speel daarnaast games zoals shooters, etc. op alleen middelste scherm in 2560 x 1440.
- Daarnaast voor werk gewoon office programma’s.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Allle randapperatuur heb ik al (schermen, muis, toetsenbord, speakers)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval iets wat dus goed mijn vier schermen kan aansturen en tegemoet komt aan mijn game wensen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel processor en Geforce videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou fijn zijn als systeem relatief stil is, beetje RGB is leuk, maar absoluut geen must. Ben meer van strak en clean.
Ga je overklokken?
Ik ga vooralsnog niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb echt heel weinig kennis van zaken dus hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Zou graag willen bestellen bij Alternate of Azerty, maar weet niet of dit beste keuze is.
[ Voor 6% gewijzigd door Luuksurf op 31-07-2022 22:15 ]
:strip_exif()/f/image/UphBRtS7Mh6Jky04RMWIJx7K.jpg?f=fotoalbum_large)