Wijziging User Review - ItsNotRudy plangevoort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Topicstarter
Hallo lieve redactie,

Deze gebruiker heeft omdat ik zijn berichtje heb gemist een negatieve review achtergelaten. We zijn er vervolgens in de DMs prima uitgekomen, maar hij/zij kan de gegeven negatieve sterren in de review niet meer aanpassen. Hij/zij heeft dit ook toegevoegd aan de review als notitie:

Review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1043606/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oBDySrnZH12OehQ4x3X6wWpAKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eKU4hZgokI5KPCzLvnkLjfNU.png?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@plangevoort kan hier zelf een verzoek bij ons doen en aangeven wat het aantal sterren moet worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plangevoort
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-08-2024
Goedendag @Microkid,

Graag wil ik mijn sterren veranderen welke ik bij @Anoniem: 420148 neer heb gezet. Aangezien meneer later alsnog de moeite heeft genomen om zijn excuses aan te bieden en gereageerd heeft mogen de sterren voor alles op 5 gezet worden. Meneer is heel open naar mij geweest waardoor hij mijn bericht niet heeft gelezen. Dit respecteer ik.

Met vriendelijke groet,

Patrick Langevoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Topicstarter
Thanks Patrick!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij deze aangepast.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• plangevoort
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-08-2024
Dank u
Pagina: 1