Toon posts:

Wijziging User Review - ItsNotRudy plangevoort

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve redactie,

Deze gebruiker heeft omdat ik zijn berichtje heb gemist een negatieve review achtergelaten. We zijn er vervolgens in de DMs prima uitgekomen, maar hij/zij kan de gegeven negatieve sterren in de review niet meer aanpassen. Hij/zij heeft dit ook toegevoegd aan de review als notitie:

Review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1043606/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oBDySrnZH12OehQ4x3X6wWpAKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eKU4hZgokI5KPCzLvnkLjfNU.png?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@plangevoort kan hier zelf een verzoek bij ons doen en aangeven wat het aantal sterren moet worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plangevoort
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-08-2024
Goedendag @Microkid,

Graag wil ik mijn sterren veranderen welke ik bij @Verwijderd neer heb gezet. Aangezien meneer later alsnog de moeite heeft genomen om zijn excuses aan te bieden en gereageerd heeft mogen de sterren voor alles op 5 gezet worden. Meneer is heel open naar mij geweest waardoor hij mijn bericht niet heeft gelezen. Dit respecteer ik.

Met vriendelijke groet,

Patrick Langevoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Patrick!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij deze aangepast.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• plangevoort
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-08-2024
Dank u
Pagina: 1