Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendeville
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-11-2024
Mijn vraag

...Goedemorgen een ieder;

Mogelijk een onbegrijpelijke vraag:

Ik heb een Powernode N330 samen met 2 B&W 607 geluidsboxen en een aparte bas woofer Yamaha
De Node is verbonden met de TV (ARC), via een NUC heb ik ook Roon hierop lopen
Om wat plaats te maken op het meubel wil ik een goede soundbar hebben, ik dacht aan de Pulse 2i.
Vraag:
Kan ik de Node aansluiten aan een nieuwe Pulse soundbar 2i? of is dit flauwekul, je hebt dan immers 2 versterkers..
Of moet ik de Node en de 2 speakers maar verkopen, en alleen de soundbar met eventueel een bas woofer gaan gebruiken.
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties
Met vriendelijke groet

Rene Vendeville Ede

...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit is natuurlijk een hele vreemde opzet. Als je de systemen los van elkaar gaat gebruiken, prima. Maar dat zal je opzet niet zijn.

Voor het hele streaming gedeelte heb je de Powernode niet nodig. Dat kan de Pulse ook voor je doen. Resteert het aansluiten van de speakers. De sub kun je volgens mij gewoon aansluiten op de Pulse de B&W speakers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendeville
S1NN3D schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:46:
Dit is natuurlijk een hele vreemde opzet. Als je de systemen los van elkaar gaat gebruiken, prima. Maar dat zal je opzet niet zijn.

Voor het hele streaming gedeelte heb je de Powernode niet nodig. Dat kan de Pulse ook voor je doen. Resteert het aansluiten van de speakers. De sub kun je volgens mij gewoon aansluiten op de Pulse de B&W speakers niet.
Dank voor de snelle reactie
Dan zou inderdaad de Node en de B&W speakers weer weg moeten, daar moet ik wel overdenken.
Waarschijnlijk lever ik qua muziekweergave ook in ( ondanks de goede recensies van de pulse )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De geluidskwaliteit zal ongetwijfeld minder zijn. Een soundbar is imho een compromis waarbij de looks de primaire factor moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendeville
Duidelijk hoor, nogmaals hartelijk dank!