Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de PC voor games en fotobewerking (Lightroom & Dxo Pureraw 2)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. is € 1000,00. Maar minder is beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude PC met de volgende componenten:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag dit systeem upgraden. Maar ik vermoed dat alleen de videokaart upgraden niet genoeg is. De processor is al aardig oud en ik denk dat dat een bottleneck gaat zijn. Maar ik heb er ook niet genoeg verstand van om er over te oordelen. Daarom zou ik graag advies voor het upgraden van deze PC. Ik wil het liefste zoveel mogelijk compenenten hergebruiken. Het doel is 1440p, 60fps games te spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het graag in de huidige PC case drukken.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals hierboven aangegeven. Ik zou graag een upgrade uitvoeren. Ik vermoed dat ik een nieuw moederbord met geheugen, CPU en videokaart moet hebben. Dan weet ik niet zeker of mijn Powersupply genoeg is. Dus misschien moet dat ook op de schop. Maar misschien zit ik er wel naast en kan ik eventueel ook een CPU upgrade op dit moederword uitvoeren.Sta ik ook voor open.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de PC voor games en fotobewerking (Lightroom & Dxo Pureraw 2)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. is € 1000,00. Maar minder is beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude PC met de volgende componenten:
- MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G
- Corsair Vengeance LPX - DDR4 - 16 GB : 2 x 8 GB - DIMM 288-PIN - 2400 MHz / PC4-19200
- Scythe Mugen 4
- Intel Core i5-6400 / 2.7 GHz - 6 MB cache - LGA1151 Socket
- ASUS Z170 PRO GAMING - Motherboard - ATX - LGA1151 Socket - Z170 - USB 3.0, USB 3.1, USB-C - Gigabit LAN
- CoolerMaster Real Power M620 Modular PSU - Powersupply( intern ) - ATX12V 2.3/ EPS12V 2.91 - 115/230 Volt - 620 Watt
- WD Blue™ SN550 Festplatte, 2 TB SSD M.2 via PCIe, intern
- Samsung 850 EVO 500 GB SSD (2x)
- Cooler Master Centurion 590 - Midtowermodel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag dit systeem upgraden. Maar ik vermoed dat alleen de videokaart upgraden niet genoeg is. De processor is al aardig oud en ik denk dat dat een bottleneck gaat zijn. Maar ik heb er ook niet genoeg verstand van om er over te oordelen. Daarom zou ik graag advies voor het upgraden van deze PC. Ik wil het liefste zoveel mogelijk compenenten hergebruiken. Het doel is 1440p, 60fps games te spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het graag in de huidige PC case drukken.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals hierboven aangegeven. Ik zou graag een upgrade uitvoeren. Ik vermoed dat ik een nieuw moederbord met geheugen, CPU en videokaart moet hebben. Dan weet ik niet zeker of mijn Powersupply genoeg is. Dus misschien moet dat ook op de schop. Maar misschien zit ik er wel naast en kan ik eventueel ook een CPU upgrade op dit moederword uitvoeren.Sta ik ook voor open.