Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC voor zoon, voornamelijk voor het gebruikelijke schoolwerk, hij speelt graag Roblox, Fortnite, en af en toe Warzone voor de rest voor oa youtube/netflixen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te gek, aub. gaat voor casual gebruik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou puur gaan om een desktop zelf, muis/toetsenbord en monitor (Samsung G3) hebben we nog staan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ie nodig heeft om bovenstaande te kunnen doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben geen tweaker, dus heb niet de know how om een PC in elkaar te zetten, en ben al blij als men mij de goede kant op kan sturen voor een kant en klaar pc (mag ook al gebruikt zijn) die aan bovenstaande wensen kan voldoen.
PC voor zoon, voornamelijk voor het gebruikelijke schoolwerk, hij speelt graag Roblox, Fortnite, en af en toe Warzone voor de rest voor oa youtube/netflixen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet te gek, aub. gaat voor casual gebruik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zou puur gaan om een desktop zelf, muis/toetsenbord en monitor (Samsung G3) hebben we nog staan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ie nodig heeft om bovenstaande te kunnen doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben geen tweaker, dus heb niet de know how om een PC in elkaar te zetten, en ben al blij als men mij de goede kant op kan sturen voor een kant en klaar pc (mag ook al gebruikt zijn) die aan bovenstaande wensen kan voldoen.