iOS updates op een iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten Aelgoet
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-08-2022
Mijn vraag
...Zou iemand een manier weten om maar 1 iOS update per keer te doen i.p.v. volgens apple direct naar de laatste nieuwe software update? Ik heb namelijk diabetes en ik ga overschakelen naar een nieuw systeem van een ander bedrijf. Dit bedrijf zit al verder in hun updates dan het vorige bedrijf. Het nieuwe bedrijf zit aan software versie iOS 15.4 en apple aan iOS 15.6 . hopelijk kan iemand mij helpen alvast bedankt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Quinten Aelgoet op 31-07-2022 12:08)

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
Dit is niet mogelijk. Je kan alleen maar updaten. Naar het meest recente versie die Apple heeft uitgebracht.

In principe zou je niets hoeven te merken van een software update mbt tot apps. Alleen de grote updates, die in september uitkomen willen enkele dagen moeilijk doen, maar dat wordt heel snel opgelost.

Waarom deze vraag? Zegt de softwaremaker van je diabetes app dat je niet mag updaten naar het meest recente iOS versie?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Dit is niet mogelijk. Je kan alleen maar updaten. Naar het meest recente versie die Apple heeft uitgebracht.

In principe zou je niets hoeven te merken van een software update mbt tot apps. Alleen de grote updates, die in september uitkomen willen enkele dagen moeilijk doen, maar dat wordt heel snel opgelost.

Waarom deze vraag? Zegt de softwaremaker van je diabetes app dat je niet mag updaten naar het meest recente iOS versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinten Aelgoet
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-08-2022
Omdat er op hun website staat aangegeven tot welke software versie hun app meekan. Ik heb met mijn vorige systeem daarmee een probleempje gehad. Dus wou ik het voor de zekerheid even navragen. Ik dacht ook al zo iets maar dacht beter eens navragen. Dus enorm bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Zou je voor de zekerheid de diabetes app en eventueel de website waar dat staat hier kunnen benoemen?

Misschien kijkt er iemand mee die ook dezelfde software gebruikt en kan hij een betere antwoord geven.