Wat koop jij dit jaar op de HCC ??????

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Ik zou wel eens willen weten wat er dit jaar in trek is bij de tweakers .

Ik koop in ieder geval :

MSI Turbo Limited Edition Raid
AMD 1.5 GHZ @ ???
en maybe een GF3 MX

Turn it off and on again.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik koop er nix
kzou nie weten wa ik zou kopen

• koentjuh
  • Laatst online: 17:38
Wannneer is ie dan????

Ben nl toe aan een upgrade...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
zie wel, wat er staat.. denk wel geheugen ofzo..

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

niet te snel anders is de geforce3 mx nog niet uit >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

hcc dagen zijn 23/24/25 november in de jaarbeurshallen in utrecht

Verwijderd

Ik zou de volgende dingen willen

* Een UPS is wel handig; de stroom is dit jaar 2 keer uitgevallen hiero... Dank je PNEM. (oops essent)
* Meer geheugen
* 100Mb Switch
* Blauwe UTP kabels Cat5
* 19" monitor

Maar ik heb al gekocht:
* Meer geheugen
* 100Mb Switch
* Blauwe UTP kabels Cat5

en het geld (nee dat zeg ik fout, het BUDGET) voor mijn PC is op.

• koentjuh
  • Laatst online: 17:38
Dan pas.... Hmmz, denk dat ik dan niks ga halen... tegen die tijd hbe ik al wel een upgradeje achter de rug... Of wat extra geheugen ofzo...

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Wat vinden jullie moet ik van tevoren dat mobo kopen vanwege de vele kapotte die er tegenwoordig in omloop zijn of gewoon kopen ????

Verwijderd

Ik denk dat ik dit jaar maar eens niks koop (jaja zeker net als alle andere jaren :) ), de webwinkels van tegenwoordig zijn over het algemeen goedkoper dan de hcc dus waarom nog iets kopen op de hcc.

• Exar
  • Laatst online: 17-08 23:50
Waarom zou je ins hemelsnaam geheugen op de HCC gaan kopen? Het is in de winkel vet goedkoop en je hebt er vast veel betere garantie.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• Mad_Manic
  • Laatst online: 15:29
Beetje onzin vind ik om ruim 3 maanden van tevoren al te gaan kijken wat voor hardware je koopt. Ik zie da over drie maanden wel, wat nu leuk en snel is, is over drie maanden toch al weer anders.

Verwijderd

Zat te denken aan een Digidoc 5 of een dvd player, rounded ide cables, overklok spulletjes etc Afbeeldingslocatie: http://www.oc2000.myweb.nl/smile/rollsmile.gif

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 22:32 schreef Reneos het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar maar eens niks koop (jaja zeker net als alle andere jaren :) ), de webwinkels van tegenwoordig zijn over het algemeen goedkoper dan de hcc dus waarom nog iets kopen op de hcc.
Het is gewoon veel leuker om alles daar te kopen en s`avonds alles in mekaar te zetten

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Zon NewQ is ook wel erg leuk

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb een Abit kt7 en ik wilde graag mijn Duron 800@1000 vervangen door een Athlon 1400.
De laatste en hoogste die erop past >:)

McFraGG de gekste !!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 26 augustus 2001 22:34 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Het is gewoon veel leuker om alles daar te kopen en s`avonds alles in mekaar te zetten
je kan ook alles bij de winkel halen en het ook s'avonds thuis in elkaar zetten :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ben nog lid van de computer totaal en heb OV dus denk dat ik 2 dagen gah.
eerste dag ff leuk rondlopen enzo, prijslijsten verzamelen. kijken waar het goedkoopst is.
en dan zaterdag ff shoppen. kwil een nieuw systeempie, dat me boven de 5000,- gaat kosten.

* ABIT TH7II RAID
* P4-2GHz
* GF3 met DVI (mot nog ff kijken welke)
* 2x IBM 40Gb
* 256Mb Rambus of 512Mb
* 2x enermax 350Watt
* 19" audio kist (fl 500,-)
* waterkooling
* en dan moeten er nog keyboard, muissie, geluidskaart bij.

ik ga rond nov. dus me site weer updaten voor de volgende HCC dagen. how.to/hcc hier gah ik dus weer allemaal prijslijsten opzetten en andere info.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ddZ
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Nah.. hoogstens nog 1 ibm 40Gb hd'je erbij :)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 22:36 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Zon NewQ is ook wel erg leuk
Idd, die wil ik ook graag..... :9

Afbeeldingslocatie: http://www.futurepowerusa.com/images/newqgoldf.gif

• Frenkpie
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

mjwa nu begin ik zelfs te twijfelen :P
misschien toch maar een 2e hddtje bij voor RAID :) en wa koeling en een brandertje :P :P

toch weer wa kopen :)

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 22:42 schreef ReseTTim het volgende:
ik ben nog lid van de computer totaal en heb OV dus denk dat ik 2 dagen gah.
eerste dag ff leuk rondlopen enzo, prijslijsten verzamelen. kijken waar het goedkoopst is.
en dan zaterdag ff shoppen. kwil een nieuw systeempie, dat me boven de 5000,- gaat kosten.

* ABIT TH7II RAID
* P4-2GHz
* GF3 met DVI (mot nog ff kijken welke)
* 2x IBM 40Gb
* 256Mb Rambus of 512Mb
* 2x enermax 350Watt
* 19" audio kist (fl 500,-)
* waterkooling
* en dan moeten er nog keyboard, muissie, geluidskaart bij.

ik ga rond nov. dus me site weer updaten voor de volgende HCC dagen. how.to/hcc hier gah ik dus weer allemaal prijslijsten opzetten en andere info.
Das zeker een leuk systeempje :9~
Maar waarom geen dual AMD

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

ik koop altijd veeeeeeeeel cds :)alleen de laatse keer wat minder 70 ofzow

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
wat ik er ga kopen nou dus niks ik ga er zelfs niet eens heen naar die bende je kunt er niet normaal lopen zo druk is het veel tijd heb je niet om ff op je gemak te kijken en er word veel rommel verkocht als het niet goed is kun je naar nergenshuizen gaan stiefelen om je spul om te ruilen.

en dat kleine beetje wat het er goedkoper is vervalt direkt als je er met je eigen vervoer heen gaat op de bekende parkeerplaats gaat staan en dan nog de kassa bij de ingang
dan wil je ook nog wat eten en drinken dus je hardware zal duurder zijn als dat je het gewoon in de winkel zou halen.

ja hoor ik sommige zeggen ga je met de trein ja leuke optie is ook duur en als je wat koopt zit je met een berg dozen in de trein nee dat is lol.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 22:59 schreef monterey het volgende:
wat ik er ga kopen nou dus niks ik ga er zelfs niet eens heen naar die bende je kunt er niet normaal lopen zo druk is het veel tijd heb je niet om ff op je gemak te kijken en er word veel rommel verkocht als het niet goed is kun je naar nergenshuizen gaan stiefelen om je spul om te ruilen.

en dat kleine beetje wat het er goedkoper is vervalt direkt als je er met je eigen vervoer heen gaat op de bekende parkeerplaats gaat staan en dan nog de kassa bij de ingang
dan wil je ook nog wat eten en drinken dus je hardware zal duurder zijn als dat je het gewoon in de winkel zou halen.

ja hoor ik sommige zeggen ga je met de trein ja leuke optie is ook duur en als je wat koopt zit je met een berg dozen in de trein nee dat is lol.
OV Rules !!!!!!! ;)

Verwijderd

Hebben ze ook oude 486 Laptops zo ja zijn ze dan heel goedkoop op die beurs??

Verwijderd

SLotje!!!!!!!!!!! wat een domme post is dit//

Maar goed even serieus... hoe moet ik nu weten wat ik daar koop, ik ga er liever niet eens heen, Je koopt daar nl. altijd wat je niet nodig hebt, omdat je denkt dat het goedkoop is (NOT...en zeker niet met de al eerder genoemde extra kosten)..

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 23:12 schreef CB het volgende:
SLotje!!!!!!!!!!! wat een domme post is dit//
Oh jeej daar heb je er weer een :r
Sommige mensen kraken ook alles af .

• ReseTTim
  • Laatst online: 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 26 augustus 2001 22:48 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Das zeker een leuk systeempje :9~
Maar waarom geen dual AMD
omdat ik AMD ...... (no flame) vind en liever gewoon het bij Intel hou omdat ik daar tevree mee ben, dan betaal ik maar wat xtra. btw de prijzen zijn nu/ binnenkort toch gehalveert dus dats nog mooier :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25
Wat zijn de prijsverschillen met de normale goedkope winkels uit de pricewatch (EuroPC, Gistron ed) ongeveer? Ik wil nl. een nieuwe 19" monitor (Philips 109P20 >:)) en een digitale speakerset (Creative :?) aanschaffen. Als de prijsverschillen zo groot zijn, dan kan ik beter tot november wachten.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
De winkels hebben onder mekaar een prijzenoorlog en daar kan je als klant mooi van profiteren ;)

Verwijderd

hmm ik:

Cpu
Mobo
Geheugen
HD

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 22:24 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Wat koop jij dit jaar op de HCC ??????
Als het dit jaar net zo druk is als vorig jaar (of 80%) dan zie je mij daar ECHT niet...

Er waren zalen waar je niet meer voor of achteruit kon, heel leuk... :r

De tijd dat ze daar echt stunte met prijzen is toch wel een beetje voorbij... wat wil je.. nog goedkoper geheugen? Dan moeten ze je gaan bijbetalen |:(

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik ben op zoek naar een 2e moni en een matrox g550 ofzow
ook weer veel centjes.. valt wel net na de stufi :D

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56
Op zondag 26 augustus 2001 23:12 schreef Fragzone-NL het volgende:
Hebben ze ook oude 486 Laptops zo ja zijn ze dan heel goedkoop op die beurs??
200-300 gulden, Pentium 400-600 denk ik

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Als het allemaal meezit een nieuw mobo+proc+nieuw DDR geheugen. Ik heb dan waarschijnlijk mijn nieuwe 3D kaart al (ATi Radeon 8500 :) ).

• Bluezy
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Ik koop er niets, ik ga er niet naar toe omdat ik dit jaar niet meer ga upgraden.

I'm partial to your abracadabra

Verwijderd

Hmz. HCC dagen is een mooi systeem.
Er zijn hier en daar goede kortingen te krijgen, en er valt best wat te goeds te halen als je goed geinformeerd bent. (en dat zijn velen minder goed dan ze denken)
Tevens loopt iedereen er met een doel heen. Allemaal erg koopgrage klanten. Oftewel de drempel om ff iets te kopen is stukken lager dan normaal.

met andere woorden: ineens heb je een paradijs voor winkeliers. Een heeele zaal, nee ZALEN vol met kredietwaardige mensen die iets WILLEN kopen omdat ze nu eenmaal heelemaal naar de HCC gegaan zijn. Fantastisch bedacht.

Ok het is best een leuk uitje. En met een beetje mazzle zit er altijd wel wat leuks tussen. Aan de andere kant, op de meeste dingen zitten al zulke bodemprijzen dat veel lager niet mogenlijk is.

Zoals al eerder gezegd, de mogenlijke korting die je met veel moeite behaald wordt teniet gedaan door het feit dat je daar eet (duur) drinkt (duurder) er heen gaat (tja dat is moeite en het kost, soms, geld)

Tja, als je het opteld is het niet zo onwijs cheap. Maarja, het is wel een leuk uitje (voor een keer)
Na twee keer wordt je DOODZIEK van alle mensen die claimen veel van hardware te weten. ZElfs als modeste hardware kenner erger je je al snel aan het niveau van de HCC. Of ben ik dat alleen?

Achja ieder voor zich. wat moet je anders doen als je niets te doen hebt. je email checken? :) (alt+F2.. ff wachten, gvd weer niets)

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ga er wel heen maar als ik iets koop is nog de vraag !!

Wel kewl is dat sommige bedrijven massaal spul inkomen dat ze onder de inkoopsprijzen van de meeste groothandelaren zitten,
zitten heb toen sb live platinum 5.1 gekocht voor 500 gulden das gewoon spot goedkoop !!

Maar zou echt niet weten wat ik zou kopen heb niks nodig eigenlijk !! maarja zie vast wel weer iets leuk wat ik koop :)

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

een mooie nForce Mobo?
een lekker snelle Thunderbird
en een Digital I/O Bracket voor mijn SBlive

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 22:45 schreef oc2000 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Spulleke, wat kost dat gewoonlijk?

'k weet nog niet wat ik ga kopen, mischien wat geheugen erbij, en cd's

Verwijderd

Misschien een nieuwe videokaart (Leadtek GForce2 welke weet ik nog niet) misschien wat geheugen, en wat cd-rtjes en cdrwtjes en wat doosjes voor cd`s :) ligt eraan wat mijn budget dan is kan ook zijn dat ik het voor die tijd koop en dan ga ik dus helemaal niet ;)

• Sine
  • Laatst online: 18-08 22:19
Op zondag 26 augustus 2001 22:45 schreef oc2000 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat ik nu nooit begrepen heb is waar zo'n ding nou eigenlijk goed voor is ???

ok het ziet er leuk uit ... maar verder ?

kun je er ook maar iets mee wat je niet met een sb live oid kunt ???

Repareren doe je zo.

Verwijderd

ik vind het altijd wel leuk om daar "mensen te gaan kijken" *D

zoveel vreemde kneuzen zie je niet vaak bij elkaar >:)

oh ja neem zelf wat te eten mee ;)

want het is daar niet erg smakelijk en erg duur daar plus dan nog de lange rijen :r

ps: ik ga een Celly 800mhz ofzo kopen :)

• kmf
  • Niet online

kmf

Mag je daar eigenlijk foto's maken? :)

Leuk voor de digitale camerafoto's topic :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:54
Dit jaar volgens mij alweer over het budget heen wat ik er zelf voor uit wou geven ;) Dus ik denk niet dat ik ga, is toch alleen maar een zooitje de laatste jaren.

En zoals eerder al is gezegt, garantie is in (internet-)winkels beter dus dat risico ga ik niet eens lopen.

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
ik ga er wel heen
is altijd mooi om mensen te zien slepen met een karretje waar een 19 inch opstaat ofzo >:)

maar zelf haal ik denk ik een paar dingen die je niet in de normale winkels kan halen
zoals dat ding op de afbeelding van iemand
zo'n NewQ ding

en natuurlijk uitkijken voor koopjes
meestal hebben ze er ook van die bakken vol met hardware zitten vaak nog interesante dingen tussen
zoals een intel p2 bordje voor 25 piek en het werkte ook nog
zit nu een p2 350 op :o

Verwijderd

Ik ga zelf al een paar jaar daarheen, ik heb toch voor drie dagen toegangskaarten ---> (misschien tegen die tijd een ruil-toegangskaarten-handel opzetten, als je zelf hcc-lid ben, en een vriend van jou niet, misschien ruilen tegen andere mensen die niet op die dag gaan...maar wel op een andere dag zelf gaan...) <--- maar dat tezijde... gewoon lekker die kraampjes afstruinen, en als je bij de 'grote' handelaren koopt, die toch lager zitten dan hun winkelprijzen (dus ook goede garantie), is het altijd leuk op prijstlijsten te vergelijken. *D

En inderdaad zelf broodjes meenemen, drinken natuurlijk verplicht, (als je met de trein komt, gooi dan (met je vrienden samen) een paar blikjes in de bagagelocker (kost 3 piek ofzo, maar scheelt bergen sjouwwerk en op de terugweg nog drinken hebben), en de sfeer proeven...einde van de dag van die overvolle trolleywagens gevulde zooi voorbij zien rijden, prachtig !!!! :)

nee, het is voor mij altijd 3 dagen feest en inderdaad heb ik 's-maandags vrij genomen om bij te komen! ;)

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Sommige mensen zijn er wel errug vroeg bij zeg :)

het duurt nog wel even voordat de HCC dagen zijn, kweet ook nog niet wat ik ga kopen, misschien zijn er dan wel nforce boarden? misschien zijn er wel athlon palomino's?

dus het is allemaal nog ff afwachten,...

• WHiZZi
  • Laatst online: 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik ga (net als ieder jaar) ff snuffelen bij 2e hands rommel (Voor F10,00 een ZIPdrive gekocht afgelopen jaar. Werkte compleet maar na 1x vallen niet meer :) )

Verder ga ik altijd bij Amiga (Commodore GG), MSX (MSX gg), DOS (Dos GG) en P2000 (p2000 gg) kijken (Allemaal kennissen).

Daarna naar Microsoft en even een bug vertellen (Doe ik ieder jaar. MET screenshot erbij). Daarna ga ik altijd heel interessant naar bekende zoeken enzo, of naar nieuwe hardware koekeloeren :)

Kopen doe ik niet veel. Maar ach, als je zelf 2 van de 3 dagen bij een stand staat :)

* WHiZZi is er altijd al om 7:00 >:) bij de MSX gg stand >:)

Laatste keer hadden we 1 huurpc kapot gemaakt (Die we nodig hadden voor de MSX emulator).
Was een PIII 800/256MB/SCSI
Die dingen draaien niet lang ZONDER EEN ENKELE KOELER
CD erin, CD kapot >:)
En gaan vervelen op het netwerk daaro. Voor degene die ook op het netwerk aan het snuffelen waren. Onze PC was ' fuckms' >:)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ikke ga deze kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Images/Producten/Diversen/LogitechTrackman/01.gif

IK heb 'm wel al bij Gistron besteld, maar ik heb horen waaien dat die ze ook allang niet meer heeft, maar 'm gewoon niet van de site afhaald (Lekker slim). Voor de rest is ie zeer moeilijk te krijgen dus de HCC lijkt me een goede optie om te gaan zoeken.

20*350ZO45°

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 17:11
HCC zuigt de laatste jaren. Aanbod is erg eentoning. Weinig bijzonders te krijgen behalve ouwe meuk dan.
Prijzen vallen tegen, en het is echt MEGA druk!

Ik ga dus zeker niet om 'vet' te shoppen of zo.

Misschien wat CD's en verder kijken.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• eX0duS
  • Laatst online: 12-08 10:19
Er zijn ook van die mensen en die gaan er jatten. Jah, zo kan het ook.
Maar ik heb niks nodig. Jah ik zou wel willen kopen, maar ik heb heb het geld er niet voor, en eigenlijk vind ik mijn peeceetje nu wel compleet genoeg...

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
1. Soundblaster Audigy (als ie er dan al is)
2 Realmagic Hollywood+ (of andere soortgelijke mpeg2 kaart met tv-out)
3. Harddisk > 60 gb

En verder eerst maar eens zien wat het budget is en wat ik allemaal nog meer voor leuks tegenkom.

• sharkzor
  • Laatst online: 14:18
ga over een paar weken al upgraden en ik heb geen zin om tot de hcc te w8ten.
gaat wel ffe wat coolertjes n zo halen en als ik nog geld over heb een sb audigy...

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Een hotdog en wat heel duur drinken...

Ow jah, en een AT voeding met 3,3V aansluitingen voor m'n alpha, kan ik dat ding na een jaar ook eindelijk eens gaan gebruiken...
;)

Verwijderd

HCC :? Vroeger was dat nog wel eens leuk, maar om je door vier rijen mensen heen te worstelen voor een tientje goedkopere HW :? :? :? Nee, lama. Pricewatch is ff wat handiger, :z

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:09

TheVMaster

Moderator WOS
Op zondag 26 augustus 2001 23:08 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

OV Rules !!!!!!! ;)
ach..auto v/d zaak rules ook :)

ik denk dat ik een HD, Geheugen, lege cd's en een nieuwe processor ga kopen...kom ik eindelijk ook eens beetje mee...

* TheVMaster heeft nu nog een P2 350Mhz... gaat z'n Asus P2B nu maar voorzien van een PIII 667 Mhz ofzo..

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

Verwijderd

Ik ga waarschijnlijk een nieuwe geluidskaart kopen, heb nu een terratec DMX Xfire 1024, dat wordt denk ik een TerraTec SiXPack 5.1.

Verwijderd

- 5 1/4 Removable Bracket van Matron als die er zijn.
- Spindels
- mooie blonde schoonheid
- zakje met schroefjes

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 09:37 schreef Spokkie het volgende:
Ik ga waarschijnlijk een nieuwe geluidskaart kopen, heb nu een terratec DMX Xfire 1024, dat wordt denk ik een TerraTec SiXPack 5.1.
Ja dat is ook wel een goed idee ( kt133 @ sblive :r )

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 00:43 schreef Sine het volgende:

[..]

Wat ik nu nooit begrepen heb is waar zo'n ding nou eigenlijk goed voor is ???

ok het ziet er leuk uit ... maar verder ?

kun je er ook maar iets mee wat je niet met een sb live oid kunt ???
Ik heb er net 1 gekocht, 2e hands F50,-- *D, nieuw kosten ze volgens mij F150,--.
Tjah wat heb je eraan, het ziet er idd wel kewl uit, wel handig vind ik de volumeknop en koptelefoon aansluiting en mic/aux voorop.....en het volume kan ook harder dan alleen mijn SB live.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 20:56 schreef oc2000 het volgende:

[..]

Ik heb er net 1 gekocht, 2e hands F50,-- *D, nieuw kosten ze volgens mij F150,--.
Tjah wat heb je eraan, het ziet er idd wel kewl uit, wel handig vind ik de volumeknop en koptelefoon aansluiting en mic/aux voorop.....en het volume kan ook harder dan alleen mijn SB live.
\

Kan je er niet nog een regelen voor een mede tweaker ????

• Hoicks
  • Laatst online: 13:41

Hoicks

Techno!

Ik ga voor een vette HD en een dvd speler + betere videokaart.

Dit zijn de laatste dingen die ik nodig heb voor dit systeem en dan gaan we voor een nieuw systeem :)

• Mirage
  • Laatst online: 03-08 16:24
een palomino en een nforce boardje. en voor de HCC nog een raid controller en dvd player. :9

https://www.afrikareisopmaat.nl

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Vorig jaar nog best aardige dingetjes gekocht.

Geweldig Pentium mobo, f 25,-
Pentium 120, f 60,- (dat was duur, en dom)

Dit jaar 100 Mbit switch denk ik.

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hmmmz duurt nog wel ff.

Waarschijnlijk op HCC alleen tweedehands ouwe meuk en dan kijken of het werkt :)

En als ik met tot die tijd in kan houden maybe een 1.4 dondervogel plus mobo. Alleen als er een erkende winkel staat die het goedkoop aanbied.

Mjah, HCC is voor mij 5 minuutjes met de bus dus da's het probleem niet >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik weet ook niet of ik wel ga (ivm drukte) .. ben de afgelopen 3 jaar wel geweest maar vondt het steeds minder aan. Toch heeft het wel iets ;) ..

Als ik ga koop ik denk ik wat SCSI spul om m'n overstap van IDE compleet te maken (DVD, Writer). Verder misschien ook de nieuwe soundcard van Creative (SBLive begint na 3 jaar toch wel wat saai te worden :P ).

PC Specs

Verwijderd

Wat is denken jullie de beste dag voor 2'e hands stuff :?

vorig jaar zag ik op de eerste dag bijna alleen maar "nieuwe stuff" :(

Verwijderd

is het daar nu echt goedkoper of valt dat allemaal wel mee???

• IndoBoy
  • Laatst online: 18-08 20:32

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik wil in ieder geval kijken voor een routertje met een paar netwerkaarten. Welke weet ik nog niet.
Misschien ook nog mijn processor upgraden en een nieuwe geluidskaart van creative, de platinum.
Voor rest laat ik me overvallen of ik nog iets verder leuks ziet

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• MagicTempest
  • Laatst online: 16:37
Ik ga een palomino kopen, abit kg7 (waarschijnlijk, of iets beters) beetje ddr ram 256 of 512. extra schijf en misschien een videokaartje (radeon 2 ofzow)

Waarschijnlijk ga ik dit niet kunnen betalen, maar dat zie ik dan wel.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Mirage
  • Laatst online: 03-08 16:24
Op dinsdag 28 augustus 2001 02:58 schreef MagicTempest het volgende:
Ik ga een palomino kopen, abit kg7 (waarschijnlijk, of iets beters) beetje ddr ram 256 of 512. extra schijf en misschien een videokaartje (radeon 2 ofzow)

Waarschijnlijk ga ik dit niet kunnen betalen, maar dat zie ik dan wel.
whahahahahaha hoeveel geld wou je meenemen ik weet dat je nu nog niks hebt. Ga je bukken ofzo om dat geld te krijgen??? :+

zullen we nu een wedje leggen dat je als je op de beurs bent je die schijf en radeon 2 niet kan betalen :P .

https://www.afrikareisopmaat.nl

• MagicTempest
  • Laatst online: 16:37
man, zolang ik me proc mobo en ram heb kan ik nog wel effe verder met me mx en me 40 gig

bovendien heb ik wel al geld, jij krijgt niet zoveel meer van werk, ik alles nog...

en jij heb alles al besteed aan dat mooie blauwe bordje van je. :P

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Speedy
  • Laatst online: 16:43
Misschien een Compact Flashcard voor de digicam, nieuwe geluidskaart (SB 128 suckt wel erg hard :P), maar voor de rest denk ik niet. Tis niet echt goedkoop, ga meer voor gezelligheid en lol (OV en HCC lid zijn rox, gratis dagje :)). Of ik hoop nog op wat goedkoops, van die maffe server kasten van vorig jaar ofzoiets :)

Flickr | Lego collectie

• Varienaja
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Iets exotisch, als een dual P120 ofzo lijkt me wel cool.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

even een oud topic omhoog halen, of ben ik nu heel stout bezig, want ik kan geen ander topic vinden over HCC...

Ik koop:

HD: 40Gb Maxtor
CD's, echt heeel veel CD's :7

Verwijderd

helemaal niks dankzei de mem prijzen

Verwijderd

100 piek aan benzinekosten + entree + consumpties en dan bespaar je een paar tientjes ? Nah. Mij niet gezien...

Verwijderd

ABIT KR7A
AMD XP 1800+
512 MB DDR GEHEUGEN
ATI RADEON 8500
CHAINTECH KAST
FANS EN 350W VOEDING
200x 80MIN PHILIPS SILVER CDR

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45
Op zaterdag 10 november 2001 23:54 schreef MeKnowHow het volgende:
ABIT KR7A
AMD XP 1800+
512 MB DDR GEHEUGEN
...
Ik hoop dat het abit bordje dan beschikbaar is.

Ik ben van plan het volgenden te gaan kopen
Abit KR7a
amd XP 1500+
ati redeon 8500 of Leadtek Geforce 2 64MB GTS (wat het verschil is met de pro :? )
geheugen heb ik vandaag besteld omdat er een fikse stijging van de geheugen prijzen komt.
ik heb ook al Maxtor 40GB
19" monitor
cd-writer.
boxen.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Ik denk dat ik een plakkie 128 of 256 mb pc 100 koop. Misschien nog wat shit en wat netwerkkaartjes.

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

HD en MP3 spelertje :)

Signature?

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
(jarig!)
- PCMCIA netwerkkaart
- extra HDD voor linux
- evt. ATX kast
- evt. oude (lees: 133 mhz OID) laptop(met PCMCIA uiteraard).

netwerkkaart is al nodig, en een laptop is altijd makkelijk om bij te hebben (bijv. als je verplicht wordt gesteld mee te gaan naar verjaardag van oma...)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

(jarig!)
Misschien een goede webcam... :)

Ik zie wel wat ik tegen kom :)

• spok9
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Ik ga voor een nieuwe kast denk ik...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

ATX Kast
Dual Slot 1 Board
AMD K6-2 400/450

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
-Zooi voor mn casemod (fans ed)
-Muisje(s)
-Oude troep (voedingen ed)
-Misschien software
-Bigtower (als ze een leuke hebben staan)

:)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

een paar Papst 60/80/120mm fans, GFD, Athlon slot a 800 - 1000mhz
En misschien als ik die goedkoop kan vinden dan een nieuw mobo maar moet nog ff kijken hangt helemaal af of ik het daar opeens zie en denk van goh hmmm toch wel leuk, anders gewoon dat wat hier boven staat.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik koop:
- een UPS (APC)
- 20x 2CD jewel-cases (of meer, hangt af van prijs :))
- 20x slim-cases (of meer, blabla :P)
- maybe Leadtek GeForce3 Ti500
- maybe TBird 1,4 Ghz (of een XP met nieuwe Abit RAID plank)
- maybe een compleet systeem voor een vriend van me ;)

Verwijderd

ik koop zown logitech optical dubbel muiz,
en mischien geheugen als die prijzen niet sky high gaan

• Weng
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Lite-On 16x Burner
Case Fans
HMM...
Dat was het zo'n beetje. Ik zie daar wel verder wat ik ga kopen. :p

Aye aye captain

Verwijderd

Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat de socket 423 moederborden en dus ook die rimmetjes niet verder ontwikkeld wordt na 2001. Ik weet dat het sneller is dan de normale sdram maar is het dan wel slim om dit nog steeds aan te schaffen???
Wil namelijk een P4 1.5 kopen met een Asus moederbord P4-T als ik toch een goed advies hierop krijg met 256 rimm anders koop ik een P4 1.5 Asus moederbord P4-B kopen met 512 MB SDram!!! :?

Verwijderd

Ik koop nix

• GameFreak
  • Laatst online: 29-06 06:48
Ik koop dit jaar weer eens wat bij namelijk:

- plextor 24/10/40 cd-rewriter
- 512 mb geheugen of meer >:)
- creative soundblaster audigy player
- en misschien nog waat andere zooi
Pagina: 1