Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron3131
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21-09-2022
Mijn vraag
Ik heb een Onkyo TX-NR646 welke ik via het ARC kanaal heb aangesloten op mijn TV. Om radio af te spelen op mijn speakers maak ik gebruik van de "NET" functie. Echter wanneer de Onkyo uitstaat en ik hem laat opstarten door op de "NET" knop te drukken start de TV ook automatisch op, hierna gaat de Onkyo ook automatisch over op de "TV" functie, waardoor de radio niet gaat spelen. Wanneer ik als de TV aangaat deze direct uitzet, sluit de Onkyo ook direct af. Als ik de Onkyo dan opnieuw opstart gaat de TV niet aan en werkt het wel en gaat de radio spelen.

Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de TV niet aanspringt als ik de "NET" functie opstart, zodat ik niet iedere keer de TV uit hoef te zetten?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 10:46
Aangezien het om een reeds aangeschaft product gaat had deze vraag in Audio en hifi gekund. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Eigen inzet die op GoT wel gewenst is. Beschreven in Het algemeen beleid #quickstart. Vandaar dat onderstaande onderdeel is van de template die naar voren komt bij het openen van een topic:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het begin is altijd het doorlezen van de handleiding, dat adviseer ik je ook te doen aangezien het antwoord daar in staat. Hint, "HDMI CEC".

[ Voor 7% gewijzigd door FeaR op 30-07-2022 13:14 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.