Benson Bluetooth Speaker SY112 niet aan de praat te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 17:04
Tsja, krijg ik bij een 10 liter muurverf bestelling de Benson SY112 als cadeautje. Op internet gezocht, kleine bt soundbar van nog geen €20,-. Meuk is niet aan de praat te krijgen. Als ik hem aan zet tikt er met regelmaat een geluidje waar je gek van wordt. Rode oplaadlampje blijft branden. Typisch een geval van doa of heeft iemand enig idee?. Gebruiksaanwijzing is zeer summier en verder niets op internet te vinden.

Wat heb ik tot nu toe gedaan?.

10 uur opgeladen/ proberen te koppelen via bt (heel even zichtbaar en verdwijnt dan weer)/ via aux etc etc. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen uittesten?

Tnks voor het meedenken,

Leo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cklhBYh5K8fdVfPJRUwWFxjgOCU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8nEgekfmGnRXLL0ERYp80MbV.jpg?f=user_large

[ Voor 0% gewijzigd door leonardus op 30-07-2022 10:14 . Reden: tekstueel ]

Leonardus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
leonardus schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:02:
Moet natuurlijk met deze kop zijn, Benson sy112 soundbar gekregen, meuk niet aan de praat te krijgen

Tsja, krijg ik bij een 10 liter muurverf bestelling de Benson SY112 als cadeautje. Op internet gezocht, kleine bt soundbar van nog geen €20,-. Meuk is niet aan de praat te krijgen. Als ik hem aan zet tikt er met regelmaat een geluidje waar je gek van wordt. Rode oplaadlampje blijft branden. Typisch een geval van doa of heeft iemand enig idee?. Gebruiksaanwijzing is zeer summier en verder niets op internet te vinden.

Wat heb ik tot nu toe gedaan?.

10 uur opgeladen/ proberen te koppelen via bt (heel even zichtbaar en verdwijnt dan weer/ via aux etc etc. Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen uittesten?

Tnks voor het meedenken,

Leo

[Afbeelding]

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:11
Hem op ON zetten ;).

Ik zou er niet teveel moeite insteken, maar terug sturen met een 'vriendelijk bedankt maar hij doet het niet' briefje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
@Grove den Klopt, ga ik na dit weekend ook doen. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan ;)

Leonardus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leonardus
@Grove den en anderen, inderdaad contact gezocht. Gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen en werken. Hoe simpel kan het zijn …, pffft 😉

Leonardus