Firefox vergeet bestaande tabs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Firefox is mijn std browser, nu v103.0 Engels (met NL Windows 10 21H1, uptodate). Sinds kort begint na afsluiten FF met alleen de start-site en zijn alle bestaande tabs vergeten. In de instellingen staat netjes 'open previous windows and tabs' aangevinkt, maar het gebeurt niet. Na starten wel terug te halen met ctrl-shft-n. De geschiedenis wordt dus niet verwijderd.

zoeken bij google naar 'firefox forgets tabs' helpt niet, in de zin dat het alleen naar bovenstaande zaken verwijst. Mis ik iets / is het een bug die wordt herkend door jullie?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Test even snel met een nieuw profiel (kun je in about:profiles aanmaken en activeren).
Is het probleem er dan nog steeds?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit klinkt meer als dat Firefox bij gebruik van het kruisje niet volledig afsluit en dan met een lege sessie weer start omdat er iets mis is gegaan, zonder hier melding van te maken. Kijk eens met taakbeheer of alle Firefox processen ook echt gesloten zijn wanneer je 'm sluit.

Ik heb toevallig gisteren op m'n werklaptop nog Firefox bijgewerkt naar 103 en na een reboot had ik al m'n vensters en de vele tabs erin nog gewoon. Of dat bij de volgende keer starten nog zo is, weet ik niet, dat zie ik maandag wel.

Overigens sluit ik Firefox af met ctrl+q, of desgewenst via File > Quit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Bingo, proces liep nog.

SNAFU: als test heb ik alle plug-ins uitgeschakeld, nu wil de GUI meestal (!) helemaal niet meer komen na een herstart :P
Ook niet met -safe-mode.

Ook @Juup was raak. Nieuw profiel gaat goed, oude profiel meestal niet. Wordt dan tijd om bookmarks, settings, etc over te zetten..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)