Quota-kosten oude premium artikelen wellicht verlagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

• Debris
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 01-08-2022

Debris

Deed het beter

Topicstarter
Hallo redactie,

Ik mag 3 gratis premium artikelen per maand lezen. Dank daarvoor.

Echter, veel van de artikelen zijn erg tijdgebonden. Hebben jullie er aan gedacht voor oudere artikelen een apart quota in te stellen? Of bijvoorbeeld artikelen van 3+ maanden oud voor 0.5 punten weg te geven?

Als ik door de premiun content scroll, zijn het veel artikelen die over 6-18 maanden ingehaald zijn.

De laatste 6:

reviews: Intel stopt met Optane - het 'geheugen van de toekomst' is verleden ...

reviews: Wi-Fi 6 - Op zoek naar de limiet

reviews: WhatsApp en Instagram weg uit EU? - Druk opgevoerd door juridisch pr...

reviews: Hoe moet het met eCall zonder 2G/3G? 112-beller in auto's vereist ou...

reviews: Prijsdalingen gpu's en RTX 4000-uitstel? - Dit is hoe het echt zit

reviews: Zonnecellen op auto's - Heeft het zin of is het onzin?

Het einde van intel optane is een column, kun je tijdloos of zinloos gewauwel noemen, de balans is wat mij betreft niet premium-waardig.

Van de overige artikelen is alleen het zonnecel artikel w.s. niet waardeloos over 12 maanden

Judas

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:39
Over die Optane (zou eigenlijk in apart topic moeten, maar beetje lastig op phone om alle links bij elkaar te zoeken); op de voorpagina staat dat je ze kan kopen vanaf 131 euro, maar achter de link zit https://tweakers.net/soli...gbKekADcxMTvXNzFOy0jWsBQA , welke de goedkoopste een tienvoud of zo is.

Never mind, had 2 prijsmeldingen met non-3D-Xpoint geheugen over het hoofd gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door sewer op 29-07-2022 19:21 ]

• Debris
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 01-08-2022

Debris

Deed het beter

Topicstarter
sewer schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:13:
Over die Optane (zou eigenlijk in apart topic moeten, maar beetje lastig op phone om alle links bij elkaar te zoeken); op de voorpagina staat dat je ze kan kopen vanaf 131 euro, maar achter de link zit https://tweakers.net/soli...gbKekADcxMTvXNzFOy0jWsBQA , welke de goedkoopste een tienvoud of zo is.

Never mind, had 2 prijsmeldingen met non-3D-Xpoint geheugen over het hoofd gezien.
Nogal offtopic maar je krijgt volgens mij geen mooier 1-2tje qua nicknames in een topic. Denk je dat ze al aan het checken zijn of we cloontjes zijn? :+

Judas

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, je bent de kloon van een andere (gebande) gebruiker. Dat staan we vanzelfsprekend niet toe, dus we nemen opnieuw afscheid.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.