Alleen nog ZIGGO als provider??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordouble
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 13:34
Hallo,

ben vandaag is wezen kijken of het overstappen van een ZIGGO abonnement zinvol zou zijn. Heb glas tot voordeur maar nog niet in het appartementen complex. Tot mijn verbazing kan ik sinds kort alleen nog een ZIGGO abo krijgen. Via Totaalwijzer.nl mijn postcode ingegeven en krijg zelfs geen DSL aanbieding. |:(
Ik woon in Hengelo (Ov) postcode 7551BS, 31-21
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Mocht dit een verkeerde lokatie zijn voor dit topic dan hoor ik het graag.

[ Voor 5% gewijzigd door kordouble op 29-07-2022 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
je zou ook even op www.internetten.nl kunnen kijken, misschien is het een foutje van de site.
Daar ook alleen nog maar Ziggo.

Kan zijn omdat er geen ADSL meer aangeboden wordt op plekken waar glas ligt. Dat het in je appartement nog niet aangesloten is, is natuurlijk niet heel handig.

[ Voor 52% gewijzigd door Ernemmer op 29-07-2022 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:55
Je kunt de status met betrekking tot het glasvezelnetwerk van kpn, en wanneer dsl wordt uitgeschakeld, controleren op: https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/

[ Voor 13% gewijzigd door hcQd op 29-07-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:07
Welke partij heeft het glasvezelnetwerk aangelegd? Wellicht zijn er nog werkzaamheden nodig om glas tot in alle appartementen te krijgen, dat is doorgaans meer werk dan een woonhuis. Probeer die partij eventueel te benaderen of een aansluiting al mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kordouble
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-03 13:34
dank je wel voor de reacties. @Andros @Ernemmer klopt inderdaad, er liggen een aantal vezels voor de deur. Is nu wachten op de partij die het naar binnen voert.
Dat het ADSL is afgeloten heb ik niet mee gekregen. Ook is dit volgens mij niet gecommuniceerd, maar daar kan ik me in vergissen.
@hcQd kom op die site niet echt verder, ga geen onderzoek starten dat gaat me net te ver.

Begrijp uit jullie reacties dat ik even geduld moet hebben totdat een partij het glas heeft aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
misschien even je postcode huisnr in members only tags zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:55
Zolang kpn wacht op toestemming van de vve/huiseigenaar gaat er natuurlijk ook niets gebeuren. Misschien kun je daar eens navragen waarom er niet of negatief is gereageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
hcQd schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:01:
Je kunt de status met betrekking tot het glasvezelnetwerk van kpn, en wanneer dsl wordt uitgeschakeld, controleren op: https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/
Die geeft bij mij aan: niet beschikbaar
En of ik dan wil weten wanneer ze glasvezel gaan aanleggen.
Maar de Glaspoort kabel steekt bij mij uit de grond bij de voordeur.

Het is gewoon slecht geregeld en echt jammer voor TS (en hier dus ook).

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Pagina: 1