Marcel5555 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:05:
De audio out is aangesloten op het kpn kastje. Daardoor heb ik alleen geluid van de tv kanalen en niet via de ingebouwde YouTube app. Als ik de audio out van de soundbar aansluit op de infrarood uitgang van de tv dan heb ik geen soundbar geluid van de tv
Dat soort informatie voortaan wel in de TS zetten voor een meer complete Topic Start. Een betere TS leidt tot betere antwoorden. In het vervolg graag sowieso
Het algemeen beleid #quickstart aanouden om een correcte TS te maken, deze TS rammelt.
Als ik de audio out van de soundbar aansluit op de infrarood uitgang van de tv dan heb ik geen soundbar geluid van de tv
"Geluid van de TV" is in deze KPN? Instellen dat geluid van de KPN decoder samen met beeld over HDMI naar de TV wordt gestuurd en niet vanaf S/PDIF Out van KPN. Dan komt alle audio, zowel van KPN als interne apps, bij de TV die deze audio dan weer via S/PDIF OUT naar de S/PDIF IN van de sound bar stuurt.
Of, zoals aangegeven, de app van Youtube op KPN Decoder kijken indien mogelijk. Heb je echter alleen nog steeds geen geluid als je ooit een andere bron op de TV aansluit of een andere app op de TV gebruikt.
De soundbar heeft een Audio IN, de TV heeft een Audio OUT. Teken de setup eens uit voor jezelf, dan is het mogelijk duidelijk waarom je geen audio hebt in sommige situaties.
[
Voor 27% gewijzigd door
FeaR op 29-07-2022 20:15
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.