Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allardoodje
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-05-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/at46xOX3KbgKkHaI5PKDP2C0Cqo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lf7es4ke7SemhJlv0gw4m6i2.jpg?f=fotoalbum_large

Hallo,

Ik heb een OnePlus 9 Pro van ongeveer 2 jaar oud nu. De batterij ging altijd al snel leeg maar heb het de laatste tijd in de gaten gehouden.
Vannacht heb ik de telefoon tot 100% opgeladen en na 8 uur slapen was de telefoon 77%, dus zonder enig gebruik. Nu is de telefoon dus bijna leeg en zie ik dat de schermtijd nog geen 2 uur was. Meer mensen die hier last van hebben of een oplossing voor mij hebben?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:05
Kijk eens naar welke apps hoeveel accu gebruikt hebben?

Verder Google Services cache legen kan ook helpen.

Of zelfs de toestel cache legen.

Makkelijkste is backup maken en toestel naar fabrieksinstellingen resetten, dan begin je in één keer met een schone lei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Allardoodje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 16:23:
[Afbeelding]

Hallo,

Ik heb een OnePlus 9 Pro van ongeveer 2 jaar oud nu. De batterij ging altijd al snel leeg maar heb het de laatste tijd in de gaten gehouden.
Vannacht heb ik de telefoon tot 100% opgeladen en na 8 uur slapen was de telefoon 77%, dus zonder enig gebruik. Nu is de telefoon dus bijna leeg en zie ik dat de schermtijd nog geen 2 uur was. Meer mensen die hier last van hebben of een oplossing voor mij hebben?
Ik zie dat je de upgrade naar de nieuwe ColorOS schil hebt gedaan. Kun je eens een foto sturen van welke apps het meeste gebruiken? Vanuit daar kunnen we je verder helpen.