Rozet voor Grohe GROHTHERM 1000 PERFORMANCE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:58
Goede dag,

Bij het klussen aan de badkamer loop ik tegen een klein probleem aan. Na het kopen van een GROHTHERM 1000 PERFORMANCE zijn de rozetten net de smal. heeft iemand een idee waar ik een bredere rozet kan krijgen? in de bouwmarkten is niets ervan te vinden en zelfs op de grohe pagina worden alleen de standaard versie verkocht maar niets met een andere breedte.

alvast bedankt voor de hulp

Alle reacties

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Probeer eens een wat professionelere zaak, zoals een Gerritse, Bouwmaat, etc. Als je me de exacte maat doorgeeft wat je nodig hebt, kan ik even voor je zoeken. Ik werk bij een sanitair groothandel.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• bjornricardo33
oke ik zal vanavond meten. Nu op het werk heb ik alleen een foto. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqQcVMzndtUG-jez7cDYjSFsyho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8TX21gHy3LqNrZXGCSNLr3V.jpg?f=fotoalbum_large

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Als ik dit zo zie kan je beter op zoek naar kortere S-koppelingen, of ze proberen verder de muur in te draaien.

Weet je uit je hoofd of je hartafstand 12 of 15 hebt?

[ Voor 20% gewijzigd door Fanta op 29-07-2022 16:14 ]

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• bjornricardo33
S koppelings krijg ik helaas niet verder in de muur. wellicht moet ik voor een kortere S koppeling kijken of het zelf inkorten.

Hartafstand is 15

[ Voor 7% gewijzigd door bjornricardo33 op 29-07-2022 16:19 ]