1 monitor op 2 of meerdere pc's

Pagina: 1
Acties:

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00
Ik heb van een tijdje terug software gehad waarmee ik om een andere pc in mijn netwerk kon kijken met een en dezelfde monitor. Maar vanwege dat ik mijn pc moest formateren ben ik het kwijt geraakt.
En dan nog iets. Ik heb een windows pc en een linux.

Verwijderd

vnc, pcanywhere?

Verwijderd

Xceede (schrijf je dat zo) voor windows om op linux te komen

en Pc-anyware. Maar als je de software kwijt ebnt na een format, dan waren het waarschijnlijk illegale instances. (anders had je de cd nog!)

• Vulpecula
Is er ook ergens op internet zo'n programma te downloaden?

Verwijderd

Vast wel, maar links zul je hier niet krijgen. Da's ILLEGAAL, en daar doen we HIER niet aan. Lees de FAQ maar eens voor de grap.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 22:09 schreef Masta-T het volgende:
Vast wel, maar links zul je hier niet krijgen. Da's ILLEGAAL, en daar doen we HIER niet aan. Lees de FAQ maar eens voor de grap.
Ik gok er op dat hij het programmatje niet kent en dus niet weet dat het geen freeware is, dus dat maakt het wat legaler dat hij dat vraagt hoor ;)
Op zondag 26 augustus 2001 22:06 schreef frankschers het volgende:
Is er ook ergens op internet zo'n programma te downloaden?
Ongetwijfeld, maar alle eerder in deze draad genoemde programma's zijn betaalde programma's en beschermd door auteursrechten. Een linkje daarnaartoe is dus vragen om warez, de GoT FAQ zegt daarover het volgende:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.
Maar dat wist je al want je had de FAQ natuurlijk allang gelezen :z Dus begrijp je ook dat we geen linkjes naar die programma's zullen geven en dat je daar niet meer naar mag vragen :)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Dat klopt allemaal wel, maar vnc is gratis, freeware, etc, etc. Dus, www.uk.research.att.com/vnc , en veel plezier.

edit: 't is nog legaal ook, dus geen vuiltje aan de lucht.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Op maandag 27 augustus 2001 10:44 schreef oehoe het volgende:
Dat klopt allemaal wel, maar vnc is gratis, freeware, etc, etc. Dus, www.uk.research.att.com/vnc , en veel plezier.

edit: 't is nog legaal ook, dus geen vuiltje aan de lucht.
En 't is, sorry dat ik het zeg, zo onstabiel als de pest :r

Ga dan liever voor een betaald programma als remote administrator ofzo...

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

gewoon een switchboxje van Fl 25 kopen. Dan kan je met een schakelaar kiezen op welke pc je de monitor wil hebben.
Of wilde je 2pc's tegelijk op de monitor? Als dat zo is dan heb ik weer eens slecht gelezen |:(

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Vnc onstabiel?
Heb hier op het werk een vnc server draaien
op een linux doos. Connect met wintendo en
kan lekker de hele dag full-screen X gebruiken.
Nog niet een keer gecrashed ;-)

Skill is when luck becomes a habit.

• Vulpecula
Kan ik die VNC ook op de linux pc installeren? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat ik morgen Linux 7.2 krijg. Die wil ik dan installeren. Kan ik dan ook de muis en het toetsenbord gebruiken op de andere pc? Als ik bijvoorbeeld op de windows machien de monitor de muis en het toetsenbord heb aangesloten, kan ik dan op de linux machien de muis en toetsenbord gebruiken van de windows machien?
Pagina: 1