ip camera help

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-04 09:21
Mijn vraag
...hoi ik heb een maginon ipc-1a gekocht ,heb de handleiding aantal keren door gelezen word er niet wijzer van

programma op cd geinstaleerd ,op de website moest ik eerst een acount aanmaken gedaan ,daarna de app gedownload op met android telefoon ,alle gegeven ingevuld camera word niet gezien op men telefoon ,wel via pc programma maar daar kan je niks mee.programma kan je alleen zoeken naar de camera en je ip adres veranderen etc staat op dhcp poort 80
iemand ervaring met deze type cameras ben al 4 uur bezig ,programma heet supra ip cam,en op de tell ipc viewer 8)7 |:(
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-05 12:09
Nee, geen ervaring met dit merk.

Wat verwacht ja dat hij doet? Als ik dit lees klinkt dit als een standaard ip camera. Met tooling om je netwerksettings voor de camera aan te passen.
Wat snap je niet? Wat doet hij niet wat
Je wel verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:26

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Gewoon naar ip adres van de camera surfen dan krijg je meestal de mogelijkheid om in te loggen en kun je een live beeld zien en de camera besturen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Check ook even of je telefoon wel op hetzelfde netwerk zit. Dus niet per ongeluk op mobiele data (of de wifi van de buren ;) ). Kijk verder ook of je niet per ongeluk een vpn aan hebt staan op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scroeffie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-04 09:21
heb t opgegeven gaat weer weg ,even goed bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:46
Damic schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 00:57:
Gewoon naar ip adres van de camera surfen dan krijg je meestal de mogelijkheid om in te loggen en kun je een live beeld zien en de camera besturen.
Dit is nochtans de juiste oplossing.
Heb je 'n nas kan je hem daar toevoegen en met de app van je nas op je telefoon bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-05 12:09
Dinsterzz92 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:19:
[...]

Dit is nochtans de juiste oplossing.
Heb je 'n nas kan je hem daar toevoegen en met de app van je nas op je telefoon bekijken
Maar dat staat al in het instructie filmpje. Heb überhaupt moeite gedaan?
Pagina: 1