Hallo,
Graag wil wil een advies vragen voor een Nieuwe PC voor gamen voor mijn zoon en mij
en soms werk voor mj.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag een PC bouwen voor gamen en soms voor om vm's te draaien op VirtualBox (max 3 CentOS vm's tegelijk) vwb games .Far Cry 6, ark survival evolved, Halo Infinte, Fortnite en meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1300 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb de HDD's 256GB 2 m.2 en 2TB seagate HDD ,de monitor Gigabyte G34WQC muis en keyboard heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve opslag en beeldscherm muis en keyboard heb ik ook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zie goede reviews over de i5 12400 maar ik weet het niet of het voldoende is voor de VM's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn zoon wil graag zo veel mgelijk RGB
Ga je overklokken?
ja, misschien
Wat verwacht je van ons?
ik help nodig om te bepalen over de CPU en de videokaart. bijv. moet ik een i7 cpu hebben en RTX 3050 of een i5 en RTX 3060. ook advies voor moederbord
Graag wil wil een advies vragen voor een Nieuwe PC voor gamen voor mijn zoon en mij
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag een PC bouwen voor gamen en soms voor om vm's te draaien op VirtualBox (max 3 CentOS vm's tegelijk) vwb games .Far Cry 6, ark survival evolved, Halo Infinte, Fortnite en meer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond 1300 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb de HDD's 256GB 2 m.2 en 2TB seagate HDD ,de monitor Gigabyte G34WQC muis en keyboard heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve opslag en beeldscherm muis en keyboard heb ik ook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zie goede reviews over de i5 12400 maar ik weet het niet of het voldoende is voor de VM's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mijn zoon wil graag zo veel mgelijk RGB
Ga je overklokken?
ja, misschien
Wat verwacht je van ons?
ik help nodig om te bepalen over de CPU en de videokaart. bijv. moet ik een i7 cpu hebben en RTX 3050 of een i5 en RTX 3060. ook advies voor moederbord