online update suse 7.2 wil niet Hellup

Pagina: 1
Acties:

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:47
zo vandaag suse 7.2 er op geknikkerd en werkt lekker ;)

alleen de update wil niet hij maakt een verbinding en zegt dan file not found :(

het kan niet aan de firewall liggen want die zat er de 2e install ook tussen en toen ging het ook.
(vandaag een keer of 10 geinstaleerd tot ik er achter kwam dat m'n cd-speler niet helemaal tof was)

via een andere pc eens aan het browsen geweest op de ftp's en daar zie ik alles.

het kan nog de pasv/actief mode ftp zijn maar die instelling kan ik nergens vinden. (hij mot pasv)

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de Online update van 7.2 niet vanaf ftp.suse.com zijn updates haalt... Zelf nederlandse mirror ingesteld? Die zijn nl niet altijd zo u.t.d. als ze zelf zeggen... Anders kan het zijn dat YOU (yast online update) zoekt naar een bestand dat nog niet in de suse ftp aanwezig is. Had hetzelfde probleem met 7.1 en dat loste zichzelf na een paar maandjes ook op ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:47
vreemde is dat het wel gewerkt heeft tijdens 1 van de 1e (incomplete) install's
nou het wordt dus afwachten ik heb het namelijk al zonder firewall getest met het zelfde resultaat dus daar mag het niet aan liggen.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier