Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
effecten zwaartekracht uittesten ?
Kunt misschien de cijfer-toetsen gebruiken voor schakelaars om je fans aan te sturen ?
Kunt misschien de cijfer-toetsen gebruiken voor schakelaars om je fans aan te sturen ?
edit:
of beter: de F-toetsen.. F1 = Fan 1 etc.
slim idee =]] Moet je denk ik wel een regelkastje voor de stroom van de fans bouwen. En het effect van de zwaartekracht vind ik zonde, je kunt er veel leukere dingen mee doenOp zondag 26 augustus 2001 21:31 schreef Mephix het volgende:
effecten zwaartekracht uittesten ?
edit:
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
regelkastje ? hoe bedoel je ?.. als je gewoon een schakelaar pakt en je plakt de toets erop en zaagt mooi gat uit een bay-cover.. moet lukken d8 ik zoOp zondag 26 augustus 2001 21:33 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
slim idee =]] Moet je denk ik wel een regelkastje voor de stroom van de fans bouwen. En het effect van de zwaartekracht vind ik zonde, je kunt er veel leukere dingen mee doen
reserve onderdelen voor als je nog es een ander toetsenbord sloopt met modden?
of beetje verzagen tot microsoft windows toetsenbord: alleen windowsknop, ctrl, alt en del
of beetje verzagen tot microsoft windows toetsenbord: alleen windowsknop, ctrl, alt en del
tja, ieder zijn eigen mening.Op zondag 26 augustus 2001 21:39 schreef BOOTZ het volgende:
reserve onderdelen voor als je nog es een ander toetsenbord sloopt met modden?
En die schakelaars kan opzich ook wel. Ff kijken hoe zeer ze in me 66MHz met 1 fan passen
LOL met 1 fan ? Naja, je zal vast ook nog wel een PSU-fan hebben, gooi je die er ook op.. heb je al 2 schakelaars.. maak je er ook nog 2 voor power en reset.. (leter P en letter R bijv.) voila.. heb je al weer een mooi frontje. nog wat leds erbij beetje verfwerk... moet dat helemaal goedkomen
Verwijderd
en eentje voor stand-by (als je mobo dat heeft) en eventueel turbo (maar das wel ancient)
Heb slechte ervaringen met stand-by stand.. heb in verleden vaak gehad dat comp dan vastliep of bepaalde programma's... heb er sindsdien geen vertrouwen meer inOp zondag 26 augustus 2001 22:02 schreef newby het volgende:
en eentje voor stand-by (als je mobo dat heeft) en eventueel turbo (maar das wel ancient)
er een toetsenboard voor maken waar alleen de F5, Ctrl + Alt + Del knop op zitten
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Tab + EnterOp zondag 26 augustus 2001 22:21 schreef ReseTTim het volgende:
er een toetsenboard voor maken waar alleen de F5, Ctrl + Alt + Del knop op zitten
Die zijn ook makkelijk.
tja... Gewoon het originele QWERTY toetsenbord? Zitten alleen de Q, W, E, R, T en Y toets op. Of het Microsoft toetsenbord: windows knop + CTRL + ALT + DEL
Pagina: 1