Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:49
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een DC verlengkabel waarvan de plug 6.5mm x 4.4mm is met een 1.3 1.4mm pin, 1 kant male & de andere kant female.
Dit om de voeding van mijn 3 LG UltraGear 27GP850-B schermen te verlengen omdat de lengte van de kabel te kort is als deze op mijn NM-D775DX3BLACK monitorbeugel gemonteerd staan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
pricewatch: LG UltraGear 27GP850-B Zwart
pricewatch: Neomounts by Newstar NM-D775DX3BLACK

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn Google-Fu toegepast, helaas niet meer gevonden dan een barrel plug op Ebay.

Ook vraag ik mij af of dit wel de goede connecteren zijn, als ik het zelf meet (met een geo driehoek :') ) kom ik ongeveer op dezelfde afmetingen uit.

Beste antwoord (via Rembock op 11-10-2022 10:15)

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:47
Misschien had je hier al over nagedacht, maar is het niet makkelijker om de kabel aan de stopcontactkant te verlengen? Of met een verlengsnoer, of met een langere kabel?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• HikariMisako
Misschien had je hier al over nagedacht, maar is het niet makkelijker om de kabel aan de stopcontactkant te verlengen? Of met een verlengsnoer, of met een langere kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@HikariMisako heb dat inderdaad overwogen, maar dan moet ik een stekkerblok achter mijn beeldschermen hangen. Dit zal dan ook mijn laatste redmiddel zijn als het blijkt dat de kabel die ik zoek niet bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
Dan zoek je denk ik iets als dit (ik zou wel de maat nog 3x nakijken):
https://www.allekabels.nl...9/ac-dc-verlengkabel.html

Edit: whoops, dat is 5.5mm, niet 6.5mm.

[ Voor 12% gewijzigd door HikariMisako op 28-07-2022 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Dank voor het meedenken, maar deze plug is 5.5mm dus helaas te klein voor mijn beeldscherm. M.u.v. de connecter afmetingen is dit wel precies wat ik bedoel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HikariMisako
In het engels kun je zoeken op een "Barrel plug extension cable", maar ik kom de juiste maat ook niet zo snel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
Weer wat verder gekomen, heb nu een male plug en een female connector gevonden bij de Conrad. Zo te zien passen deze, maar de connector is een bus voor inbouw.
Kan altijd nog een kastje maken met deze combinatie, die wat kleiner uitvalt dan een stekkerblok achter mijn scherm, maar heb het liefst een kant-en-klare oplossing :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rembock op 28-07-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
De Product Information Sheet van LG spreekt over een EIAJ RC5320A connector. Met zoekterm "EIAJ RC5320A"op Google http://www.est-marushin.co.jp/pdf/DC5.pdf gevonden waar een "MJ-085N" in vookomt. Beter dan de connector van Conrad, maar nergens te koop voor een consument :X

Wel er ondertussen achter gekomen dat ik een "coupling socket" zoek voor een 6.5mm plug met 1.4 mm pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furre69
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21-03-2023
Heb je de 3x 27GP850-B aanpassend op je armen kunnen plaatsen zonder enige aanpassingen te hoeven doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
@furre69 ja, ze passen met zelfs met meer dan een cm ruimte tussen de monitoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
Uiteindelijk toch gekozen om een verlengsnoer te gebruiken, er zijn helaas geen verlengkabels te bestellen in de EU met een RC5320A aansluiting.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CgYjnE1827AlW5skiOiZICdPsk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iasGRjwMGuKklJ3vXow5hXH0.jpg?f=user_large
Pagina: 1