Er staat in de pricewatch dat de Philips Hue Tap Dial Switch 24/5 geleverd wordt bij 123led.nl: pricewatch: Philips Hue Tap Dial Switch Wit
Daarom heb ik daar gisteravond dit product besteld. Vandaag echter krijg ik bericht dat:
Daarom heb ik daar gisteravond dit product besteld. Vandaag echter krijg ik bericht dat:
Wellicht kan er nagegaan worden waarom 123led dit niet goed doorgeeft?Omdat het artikel zeer beperkt leverbaar is bij de distributeurs geldt een langere levertijd dan gebruikelijk.
Het artikel staat al in bestelling en wij verwachten uw order te kunnen verzenden op ca. 08-08.
offtopic:
Ik had eigenlijk iets van een verzameltopic voor dit soort dingen verwacht. Die kon ik niet vinden, en uit de FAQ begrijp ik dat je voor dit soort issues gewoon een los topic moet openen. Mocht dat toch niet de bedoeling zijn dan hoor ik het vanzelf...
Ik had eigenlijk iets van een verzameltopic voor dit soort dingen verwacht. Die kon ik niet vinden, en uit de FAQ begrijp ik dat je voor dit soort issues gewoon een los topic moet openen. Mocht dat toch niet de bedoeling zijn dan hoor ik het vanzelf...
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.