zonder out-look, een prog mailen??

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29
weet iemand hoe je een klein programmatje, naar een e-mail kunt sturen, zonder een programma als outlook expres te gebruiken, en die niet op internet staat?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Via een web-pagina. :?

Leg je vraag eens beter uit......

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 21:18 schreef FFF het volgende:
weet iemand hoe je een klein programmatje, naar een e-mail kunt sturen, zonder een programma als outlook expres te gebruiken, en die niet op internet staat?
Wat niet op internet staat?? De mail client?? Het programma'tje wat je wilt melen?? Zoals hierboven staat -> leg je vraag wat beter uit....

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29
ok, ik moet dus op een oude bak, een file zetten, die op een cd staat. De makkelijkste manier lijkt me dus, dei file even op internet gooien, en dan dl, via die oude bak. Omdat hij zo oud is weet ik niet of hij gewoon een cd-rom pakt etc. Nu kan ik op mijn website volgens mij alleen plaatjes opslaan, en daarom wilde ik hem naar mij yahoo mailbox mailen. het gaat om een file van 4 mb ofzo. Maar yahoo vindt alleen files tot 1.5 mb goed :( en ik heb geen out-look, dus die kan en wil ik liever niet instaleren, of gebruiken. Nu zoek ik dus een oplossing, verder is het een belangrijke pc, kwa bestanden, die waarschijnlijk niet geback up't zijn. Daarom leek me dit een veilig manier, maar nu wil ik graag weten hoe het moet, vandaar deze vraag :D hoop dat het nu duidelijker is.

Verwijderd

dubbelpost: [topic=213506/1/50]
Waarom heb je daar een tweede thread over geopend? :?

Dit topic is gesloten.