Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Voor het werk heb ik deze muis gekocht.
Ik scroll veel door regels code en dan is een fijne muis een must.

Nu lijkt het echter dat er een onbalans in het muiswiel zit of dat deze ovaal is ipv rond.
Hierdoor heeft hij een punt dat hij voorruit of achteruit scroll totdat die weer in balans is.

Ontzettend irritant dus.
Ik vind zelf ook dat het wieltje weinig weerstand heeft. hij loopt extreem soepel waardoor hij dus makkelijk voorruit of achteruit gaat.

Herkennen mensen dit bij deze muis?

Ik heb hem net 2 dagen dus ik kan hem zo retourneren maar als dit een bekend probleem is neem ik liever een andere muis.
(als ik hem in de standaard scroll functie zet dan heeft die dat dus niet ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Rofdof op 28-07-2022 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 17:01
Rofdof schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:47:

Herkennen mensen dit bij deze muis?
Ik heb verschillende MX Masters en ook de 2s. Maar wat jij omschrijft herken ik niet.
Ben zojuist overgestapt van de MX 3 naar de MX 3s en die is nog fijner.
Dus ik zou je 2s terug brengen en de MX 3s halen. Mocht je iets willen besparen is de MX 3 ook prima. Sowieso beter dan de MX 2s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

De MX Master 2S heeft volgens de hulppagina van Logitech SmartShift, heb je die aan staan? Zo niet dan zal daar je probleem zitten.

SmartShift is een van de belangrijkste features van deze muizen, waarbij hij door snel scrollen helemaal geen weerstand biedt, en bij langzaam scrollen wel.

Zoek op deze pagina even naar SmartShift (of scroll een stukje naar beneden).

Bij mij wil hij nog wel eens vast blijven hangen in de 'vaste' modus, maar andersom eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
Oon schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:06:
De MX Master 2S heeft volgens de hulppagina van Logitech SmartShift, heb je die aan staan? Zo niet dan zal daar je probleem zitten.

SmartShift is een van de belangrijkste features van deze muizen, waarbij hij door snel scrollen helemaal geen weerstand biedt, en bij langzaam scrollen wel.

Zoek op deze pagina even naar SmartShift (of scroll een stukje naar beneden).

Bij mij wil hij nog wel eens vast blijven hangen in de 'vaste' modus, maar andersom eigenlijk nooit.
Dat staat aan.

Bijgesloten een filmpje dan is het misschien duidelijker wat ik bedoel https://www.dropbox.com/s...07-28%2010.09.29.mov?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 14:46
Rofdof schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:16:
[...]

Dat staat aan.

Bijgesloten een filmpje dan is het misschien duidelijker wat ik bedoel https://www.dropbox.com/s...07-28%2010.09.29.mov?dl=0
Ik heb ook een MX Master 2S, maar dit herken ik helemaal niet. Die van mij blijft gelijk staan op het punt waarop ik hem loslaat, welk punt dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:19

skoozie

SCSI

Dat lijkt me niet te kloppen dat hij zover vanzelf terug draait. Ik zou hem laten omwisselen, je kan even contact opnemen met de winkel hoe je dat het betste kan doen. Als ze geen schappelijk voorstel doen dan terug onder WKOA, als hij online aangeschaft is.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
skoozie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:25:
Dat lijkt me niet te kloppen dat hij zover vanzelf terug draait. Ik zou hem laten omwisselen, je kan even contact opnemen met de winkel hoe je dat het betste kan doen. Als ze geen schappelijk voorstel doen dan terug onder WKOA, als hij online aangeschaft is.
Ik heb hem online gekocht bij bol.

ik heb alleen gisteren direct al de verpakking weg gegooid :X
(zal nog eens in de prullenbak kijken maar of die nog schoon is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:19

skoozie

SCSI

Dan wordt WKOA lastig, als jhet met Bol niet lukt kan je ook contact op nemen met Logitech, die hebben een goede support.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
skoozie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:28:
Dan wordt WKOA lastig, als jhet met Bol niet lukt kan je ook contact op nemen met Logitech, die hebben een goede support.
Verpakking terug gevonden had de bak toevallig daarvoor geleegd en er was geen nat/vies spul opgekomen.

Dus stuur hem terug en ga dan denk ik maar voor de mx3. Niet de s versie. Dat vind ik net iets te zot worden. (Zelfs mijn game muis was niet zo duur?) of is dit ook een fijne muis om fps mee te spelen dan wil ik de s versie wel overwegen.

edit:
de mx2 retour gedaan en de mx3 besteld (de gewone).

[ Voor 5% gewijzigd door Rofdof op 29-07-2022 10:19 ]

Pagina: 1