Wi-Fi 6 - Op zoek naar de limiet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

@OlafWeijers

Er staat:

De combinatie zonder beamforming is voor de doorvoer zo ongeveer het ergste wat je je wifiverbinding kunt aandoen, want de totale doorvoersnelheid duikt maar liefst 775Mbit/s omlaag.

Maar dit lijkt niet overeen te komen met de tabel waar de traagste variant Ofdma + Mu-mimo + beamforming is. Het lijkt alsof de onderste 2 regels in de tabel omgedraaid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlafWeijers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-05 14:58

OlafWeijers

Redacteur netwerken & smarthome
Het is nog een beetje anders, ik heb terminologie door elkaar verhaspeld. Ik bedoelde te zeggen:

"De combinatie zonder airtimefairness is voor de doorvoer zo ongeveer het ergste wat je je wifiverbinding kunt aandoen, want de totale doorvoersnelheid duikt maar liefst 775Mbit/s omlaag."

Dat heb ik inmiddels ook aangepast in het artikel, bedankt voor de scherpe blik! 8)