Ik zag laatst iemand die zo'n step heeft met een elektrisch motorje. Zag er best stoer uit eigenlijk. Heeft iemand zo'n ding of een beetje info erover?
Verwijderd
ik heb r geen 1, maar heb wel wat info: is gewoon een step met een motortje, gaat iets van 15km ofzo

en is te koop bij de fietsenboer voor een bedrag van ongeveer 1000 ballen
en is te koop bij de fietsenboer voor een bedrag van ongeveer 1000 ballen
Whahaha...Op zondag 26 augustus 2001 23:36 schreef knyn het volgende:
is dat 1000 BEF?zal wel niet
Voor een beetje step zul je denk ik zelfs in moeten denken met dat bedrag...
probeer op een (rommel)markt een 'eitje' op de kop te tikken (is een apparaat waarmee vroeger van een fiets een solex werd gemaakt) en zet die op een step dat gaat pas snel 
Mijn broertje (14 jr) heeft trouwens eens standaard step uitgerust met een brommermotor. Werkt niet helemaal perfect, vooral het frame heeft veel te leiden, maar het is wel blits.
Mijn broertje (14 jr) heeft trouwens eens standaard step uitgerust met een brommermotor. Werkt niet helemaal perfect, vooral het frame heeft veel te leiden, maar het is wel blits.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
das best ziek dat met die brommer motor... maar wel kewlOp maandag 27 augustus 2001 00:22 schreef MrE het volgende:
probeer op een (rommel)markt een 'eitje' op de kop te tikken (is een apparaat waarmee vroeger van een fiets een solex werd gemaakt) en zet die op een step dat gaat pas snel
Da's nog best een cool bakkieOp maandag 27 augustus 2001 13:29 schreef knyn het volgende:
www.goped.com deze zijn best kewl
/me wilt deze
[afbeelding]
Jah die vinnik ook wel leuk, kost dat nou?
offtopic:
Obi: hebbie me mailtje gehad?
Obi: hebbie me mailtje gehad?
Bericht hierboven
Verwijderd
dacht ik ook maar... tjah de prijs 
en wie weet een verdeler in belgië?? 'in de gewone fietsewinkel' vind je dat hier niet
en wie weet een verdeler in belgië?? 'in de gewone fietsewinkel' vind je dat hier niet
Verwijderd
volgens mij trekken die dingen heuveltje op niet eens. Trouwens, ze zijn niet toegestaan als officiele voertuigen en mogen dus niet op de openbare weg... dussuh, veel plezier op je oprijlaan, want ergens anders rijden mag je niet.
Whoa die vat ik niet...Op maandag 27 augustus 2001 19:34 schreef BlaxLash het volgende:
volgens mij trekken die dingen heuveltje op niet eens. Trouwens, ze zijn niet toegestaan als officiele voertuigen en mogen dus niet op de openbare weg... dussuh, veel plezier op je oprijlaan, want ergens anders rijden mag je niet.
Het is geen officieel vervoer middel (O.I.D), maar dat zijn die andere steppies toch ook niet??? Of die weer wel???
FF nadere uitleg S.V.P. en ik zou best een pic willen zien van iemand die zijn step 'gemod' heeft (met een moter(tje)) dat lijkt me naoh zo vet
nah Greetz en ik ga knorren...
Verwijderd
ja over dat nier reglementair gedoe snap ik ook niet, je zal er toch op een of andere manier mee mogen rijde op straat
/me wilt ook step-mod pics zien
/me wilt ook step-mod pics zien
Ik weet er het fijne niet van maar ik meende me inderdaad te herinneren dat die dingen min of meer verbonden gaan worden (go-ped's dus). Dan mag je er dus idd alleen mee op eigen terrein rijdenOp dinsdag 28 augustus 2001 01:21 schreef knyn het volgende:
ja over dat nier reglementair gedoe snap ik ook niet, je zal er toch op een of andere manier mee mogen rijde op straat
Frostie
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Helaas jongens. Het is waar. Je mag met geen een van deze stepjes in nederland op de openbare weg rijden. Ze moeten dan eerst goed gekeurt worden door een of andere overheidsinstantie en dat gaat je een hoop duiten kosten
Ziet er wel stoer uit met die brede bandenOp maandag 27 augustus 2001 13:29 schreef knyn het volgende:
www.goped.com deze zijn best kewl
/me wilt deze
[afbeelding]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
helaas jongens, hij heeft gelijk. Dus door amsterdam heenscheuren is dus niet toegestaan. Volgens mij mogen die met een electrisch motertje wel, maar dat weet ik niet zeker. Maar die met een brandmotor is met zekerheid niet toegestaan. Je mag toch ook niet zomaar een auto in elkaar bouwen?!?!?Op dinsdag 28 augustus 2001 12:28 schreef gilles het volgende:
Helaas jongens. Het is waar. Je mag met geen een van deze stepjes in nederland op de openbare weg rijden. Ze moeten dan eerst goed gekeurt worden door een of andere overheidsinstantie en dat gaat je een hoop duiten kosten
step met elektrisch motortje (niet allemaal)Op dinsdag 28 augustus 2001 15:12 schreef BlaxLash het volgende:
[..]
Volgens mij mogen die met een electrisch motertje wel, maar dat weet ik niet zeker.
hmm, das minder: "Alle bovenstaande vouwsteps zijn in Nederland niet toegestaan op de openbare weg!"
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Brandmotor wat moet ik men daar bij voorstellen?Op dinsdag 28 augustus 2001 15:12 schreef BlaxLash het volgende:
Maar die met een brandmotor is met zekerheid niet toegestaan.
Ik hoop dat je verbrandings motor bedoelt.
Verwijderd
He lord McRinkel, ik denk dat je een beetje laat bent... 28 augustus 2001 was de voorlaatste reply
Toevallig liep ik afgelopen zaterdag over de Albert Cuyp markt in A'dam en zag daar een elektrische step voor € 138,- staan.
Misschien een el-cheapo versie maar het ding zag er opzich nog wel okay uit
Mij zul je niet zien rijden op zo'n ding
Misschien een el-cheapo versie maar het ding zag er opzich nog wel okay uit
Mij zul je niet zien rijden op zo'n ding
[ Voor 3% gewijzigd door Kokkers op 07-09-2003 20:00 ]
Verwijderd
Maar om even op je vraag terug te komen, het mag ook niet met een certificaat.. Het gaat niet om de bestuurder maar om dit ding.
in italie zijn er varianten die 40 km/u gaan en 200 euro kosten 
3 uur laden en je kunt weer crossen
3 uur laden en je kunt weer crossen
Electrische steps 100 Watt ongeveer 16KM/h heb je al vanaf 59 Euro... zag ze laatst bij een online shop
Verwijderd
Zag er laats eentje op de fietspad, die dingen zijn traag. Zelf me oma kan dat ding inhaling op de fiets. Ging iets van 12kmper uur. Ik zal niet op zo ding willen zitten. Volgens mij sta je daarmee nogal voor schut.
Crosfietsen zijn stukke cooler
.
Crosfietsen zijn stukke cooler
Ik heb zelf één van de weinige steps die wel zijn toegestaan op de openbare weg. Hij gaat max. 20km/u en je zou er zo'n 17km ver mee moeten komen. Heb hem uit het "Metro" blad, was een aanbieding.
het is deze: http://www.electriccruiser.com
Helaas waren na mijn allereerste ritje de accu's/lader kaduuk en ben ik nu al meer dan twee maanden in conflict met de verkoper (gewoon bedrijf) over de afhandeling van de garantie
het is deze: http://www.electriccruiser.com
Helaas waren na mijn allereerste ritje de accu's/lader kaduuk en ben ik nu al meer dan twee maanden in conflict met de verkoper (gewoon bedrijf) over de afhandeling van de garantie
Verwijderd
een met een brandstof motertje klinkt mij beter in de ooren. zo'n 23 CC zenoha 4 takt zou wel wat zijn. trekken iets van 5 pk.
mischien wel illegaal, maar als je in zo'n boere dorpie woont rij je toch gewoon weg
of zorgen voor een koplamp en een soort van zadeltje zodat je een brommer kenteken krijgd
mischien wel illegaal, maar als je in zo'n boere dorpie woont rij je toch gewoon weg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 22:40 ]
Verwijderd
Yes, ik woon gelukkig in een boerendorp. Ik wil er een met benzine motor: http://www.avlemmix.com Die rode opvouwbare lijkt me echt cool. Maar op die site wordt nergens iets gezegd over een bromfietscertificaat, helm of verbod op de openbare weg dus
, ik ben benieuwd wat ze zeggen als ik er een keer mee wordt aan gehouden.
Wij verkopen op me werk van sparta, gaat 25, brommercertificaat nodig, kost 1000€ en gaat 40-50km ver
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
De Segway is veel gaver
.
en onbetaalbaarderder
[ot]
.
Bedoelen ze dat dat ding niet door de Elandtest kwam, dus dat ze het maar zo hebben opgelost?
en onbetaalbaarderder
[ot]
De Cabrio Mac is gemakkelijker dan een scooter en natuurlijk veel veiliger. Er is rekening gehouden met veel veiligheid, daarvoor is ook een rollover bar geïntegreerd.
Bedoelen ze dat dat ding niet door de Elandtest kwam, dus dat ze het maar zo hebben opgelost?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Kheb zelf een Ligier 162GL brommobiel gehad, dat was echt wel humor 
Ging 60km/u, was lekker warm en droog, had een hele goede stereo (zelf ingebouwd) en forse brede banden met lichtmetalen velgen.
het kost wel een partij centen, maar zolang je je rijbewijs nog niet hebt is het wel heel relaxt. En na de verkoop had ik genoeg geld over om een mooie 2ehands gewone auto te kopen
Ging 60km/u, was lekker warm en droog, had een hele goede stereo (zelf ingebouwd) en forse brede banden met lichtmetalen velgen.
het kost wel een partij centen, maar zolang je je rijbewijs nog niet hebt is het wel heel relaxt. En na de verkoop had ik genoeg geld over om een mooie 2ehands gewone auto te kopen
Verwijderd
Brommobiel is opzich wel grappig, alleen moet hij wel vet uitgebouwd worden. Ik wil een soort van step met benzine motor, zie http://www.avlemmix.com. Alleen weet ik niet hoe het met verzekering werkt, moet je bij een verzekering modelnaam op geven of zijn alle bromfietsen goed? Heeft iemand hier ervaring mee? Want het schijnt verplicht te zijn je brom/snorfiets te verzekeren
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 21:00 ]
onlangs was er een reportage over op TV. In belgie is er niets in de wet voor deze voertuigen zou je in belgie, zoals bij een brommer, een verzekering en een helm moeten hebben voor zoiets.
bij ons op de universiteit hebben ze ze ook. Best chill om beetje mee door het gebouw te crossen
tampert, kriminalpolizei
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()