Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forsel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 18:10
Hi. Vandaag won ik een veiling. Het was een relatief laag bedrag voor het product waar ik interesse in had, maar een veiling is een veiling dacht ik.

De verkoper gaf echter vrij gauw aan dat voor het bedrag waar ik het product voor zou kopen de koop niet door zou gaan. Na zoeken in de fora zie ik dat veilingen hier niet bindend zijn.

Waarom hebben we dan een veiling functie? Als iemand wil weten hoeveel geld zijn/haar/diens product waard is kunnen we die toch beter 'waardebepaling' of 'interessepeiling' noemen? Mijn excuses als dit wat geagiteerd overkomt, maar het is een beetje krom allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We hebben een veilingoptie zodat gebruikers openbaar op een product kunnen bieden. Het klopt dat veilingen niet bindend zijn, dit komt omdat we geen controle (kunnen) uitvoeren op de verkopende partij. V&A is immers een gratis dienst.
Het gebeurt idd wel eens dat een verkoper niet wil verkopen omdat het geboden bedrag te laag is in zijn visie. Daar kunnen we helaas niets tegen doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forsel
Okee, is een negatieve review achterlaten in deze dan acceptabel (hoewel erg petty, maar vind het andersom ook niet erg volwassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:12

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Niet echt, want de verkoper heeft niets mis gedaan. Ik zou kijken of je nog verder kan onderhandelen, en wellicht moet de verkoper gewoon even wennen aan wat kennelijk de marktprijs is. ;)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forsel
Goed! Ja heb de persoon al een bericht gestuurd om te kijken of die verder wil onderhandelen. Bedankt voor het beantwoorden en een fijne avond!