Eufy deurbel / camera

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-05 23:35
Hallo medegebruikers,

Wij hebben recent een Eufy deurbel en camera’s voor buiten gekocht. Zoals jullie wellicht weten heeft Eufy locale opslag, of betaald abonnement. Ik weet dat als je Apple HomeKit gebruikt je daar ook al je video’s kan opslaan. Wij willen echter beide toegang hiertoe en dan word het complex met onze beide Apple inlog.

Aan de andere kant heeft Google home meer functionaliteit. Weten jullie wellicht of Google home ook de mogelijkheid heeft om de video’s van eufy op te slaan in de cloud?

We zijn beginnende om ons huis smart te maken, onder andere met Tado en slimme stekkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fight
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-03 11:07
Hello

Eufy laat dat niet toe, op de Google Home kan je alleen naar de beelden kijken op afroep. Bv Hey Google toon mij de deurbel camera (en dan gaat er een dikke 10 seconden overheen voordat je beeld hebt)

Ik gebruik de Eufy app en deel de cameras met het gezin, het werkt best goed allemaal.

• ambi1961
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-05 07:31
Hoi.

Ben mij aan het oriënteren mbt Camera deurbellen. Heb 2 vragen mbt de Eufy, wellicht kan 1 van jullie dit beantwoorden:
1, Fungeert de Homebase ook als ringtoon (Chime)
2. als ik later ook een outdoorcam koop 2K , kan die ook gebruik maken van dezelfde Homebase?

Bedankt alvast
Kees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-05 23:35
ambi1961 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:16:
Hoi.

Ben mij aan het oriënteren mbt Camera deurbellen. Heb 2 vragen mbt de Eufy, wellicht kan 1 van jullie dit beantwoorden:
1, Fungeert de Homebase ook als ringtoon (Chime)
2. als ik later ook een outdoorcam koop 2K , kan die ook gebruik maken van dezelfde Homebase?

Bedankt alvast
Kees
Beide antwoorden zijn ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-05 21:23
frankdegraaf82 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 17:29:
Hallo medegebruikers,

Wij hebben recent een Eufy deurbel en camera’s voor buiten gekocht. Zoals jullie wellicht weten heeft Eufy locale opslag, of betaald abonnement. Ik weet dat als je Apple HomeKit gebruikt je daar ook al je video’s kan opslaan. Wij willen echter beide toegang hiertoe en dan word het complex met onze beide Apple inlog.

Aan de andere kant heeft Google home meer functionaliteit. Weten jullie wellicht of Google home ook de mogelijkheid heeft om de video’s van eufy op te slaan in de cloud?

We zijn beginnende om ons huis smart te maken, onder andere met Tado en slimme stekkers.
Wat is er precies complex aan met de Apple inlog?
HomeKit secure video zit in Apple Woning app; dus als je beide onderdeel bent van de woning kan je allebei de videobeelden bekijken.

Of is er nog iets wat je niet hebt opgeschreven?

Ps ook in de eufy app kan je beide admin zijn en de beelden daar bekijken. Af en toe wel even het geheugen wissen van de homebase