Lite-On 16/10/40 goede brander??

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
Hallo de titel zegt het dus al, ik zoek een nieuwe brander, en eerst hoorde ik dat vaak de keuze viel op lite on. Nu zijn ze heel goedkoop, en wilde ik vragen of dit een goede brander is, ter vergelijking tot een plextor ofzo, kan iemand hier wat over zeggen, of weet iemand een beter alternatief. Hij mag best wat duurder zijn.
alvast bedankt, ik hoef btw niet een super snelle, geen 24x ofzo, een 12 of 16 vindt ik goed genoeg, het mag natuurlijk wel sneller.
alvast bedankt

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ok ik kan niet vergelijken met een plextor want die heb ik nooit gehad..........kan je alleen zeggen dat mijn lite-on (zie sig) zijn werk doet zoals van hem gevraagd wordt, nog geen mislukt cd'tje gehad tot nu toe......en 700 mb brand ik rond de 5.30 over (16x)

kortom: ik ben er supertevreden over en zeker voor dat geld

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Gelukkig heb ik wel ervaring met beide (Ik verkoop die krengen :)

Anyway, de LiteOn is zeker een goede keus voor het huis/tuin en keuken gebruik.

De Plextor is gewoon te duur voor wat het extra biedt..

Verwijderd

Heb em ook net en het is echt een goeie brander, vooral voor die prijs, doe ongv 5 min over een cd :)

Verwijderd

Dit is al het zoveelste topic over de Lite-on branders. Gebruik gewoon eens de search. Als je die hebt gebruikt dan kom je tot de volgende conclusie. De lite-on en de plextors verschillen niet veel qua kwaliteit, de prijs is het grootste verschil.
Als je geld genoeg hebt koop dan de plextor, je betaald dan het grootste gedeelte voor de naam .
Als je gewoon een goede brander wilt hebben koop dan de lite-on

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29
bedankt voor dfe supper snelle reacties, waar ik wat aan heb :D ga hem denk ik dus halen, had al meer positieve test over deze brander gelezen, daarom viel deze in de smaak, bdeankt allemaal.

Verwijderd

Ik ben er iig erg tevreden mee.

Verwijderd

hoe krijgen jullie het voor elkaar om een cd te branden in 5 minuten
ik heb toevallig ook een liteon 16x10x40x brander maar dat duurt ongeveer 7 a 8 minuten voor een audio cdhoe kan dat ?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zondag 26 augustus 2001 22:14 schreef mvtb het volgende:
hoe krijgen jullie het voor elkaar om een cd te branden in 5 minuten
ik heb toevallig ook een liteon 16x10x40x brander maar dat duurt ongeveer 7 a 8 minuten voor een audio cdhoe kan dat ?
met die 5 min. 30 bedoelde ik 700 mb data branden......

audio heb ik nog nooit met 16x gebrand.......is normaal geloof ik dat audio wat langzamer gaat,

over hoeveel min. audio heb je het trouwens, en welk programma en met hoeveel speed (16x neem ik aan) :?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

gewoon complete cd's met nero of Winoncd en allemaal op 16X branden
en ik heb de brander en de cdrom en de hd's op apparte poorten aangesloten.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik hoor goede verhalen over de lite-on en wil er misschien zelf ook 1 hale

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 22:18 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

met die 5 min. 30 bedoelde ik 700 mb data branden......

audio heb ik nog nooit met 16x gebrand.......is normaal geloof ik dat audio wat langzamer gaat,

over hoeveel min. audio heb je het trouwens, en welk programma en met hoeveel speed (16x neem ik aan) :?
:) Ik fakkel altijd cdtjes in ongeveer 4.40 min. Op 16x, Plextor en Nero. En 2x zo lang als je ook testje doet. Geeft me weer mee4r tijd om een ander fakkeltje aan te steken :7

Verwijderd

Ik gaat denk ik ook die Lite-On halen deze week :)
Heb nu nog een 4x Philips brander, maar die schrijft nu gewoon elke keer op 1x of 2x... ik begrijp niet waarom ie dat doet! Maar 4x is toch ook te traag voor deze tijd denk en als je de prijzen ziet van die Lite-On's.. om te :9
En ik heb ook een 32x en 40x speed Lite-On cd-speler en ze beval(de)len me prima...tot ik met mijn poot tegen een open laatje kwam :)

Verwijderd

-dit hoort in OM
-hier zijn al tig topics over geweest
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.