Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
HP Laser 178nw, Draadloze Wifi kleuren Laserprinter voor thuiskantoor (Printen, kopiëren, scannen)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIZydRCkSrtz4am8NTIlYZHyILQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8JPuWclKKo42rOlnZoDZypEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Bij Amazon.nl nu voor €249,90

Weet niet hoe ik link naar pricewatch kan maken. Maar daar vanaf €314

[ Voor 27% gewijzigd door MyHero op 27-07-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05 06:18
MyHero schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:14:
HP Laser 178nw, Draadloze Wifi kleuren Laserprinter voor thuiskantoor (Printen, kopiëren, scannen)

[Afbeelding]

Gewoon een hyperlink naar de productpagina? ("Link maken (Ctrl+K)" in de layout bar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:45

pinda powerrr

Slow down...

MyHero schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:14:

[Afbeelding]

Dat zijn ideale maten voor thuis! Heb alleen een gruwelijke hekel aan HP, want er is altijd wel iets mee wat niet compatibel is. Maar ik ben ook beperkt in ruimte én wil de overstap maken naar kleurenlaser met scan mogelijkheden.

Hmmmm.....

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:24
pinda powerrr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:20:
[...]

Dat zijn ideale maten voor thuis! Heb alleen een gruwelijke hekel aan HP, want er is altijd wel iets mee wat niet compatibel is. Maar ik ben ook beperkt in ruimte én wil de overstap maken naar kleurenlaser met scan mogelijkheden.

Hmmmm.....
Let er wel op dat de papier bak eenmaal geopend open blijft staan. I.i.g. volgens de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

xyanide schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:22:
[...]

Let er wel op dat de papier bak eenmaal geopend open blijft staan. I.i.g. volgens de reviews.
Ah, het addertje! Dan zijn de maten ineens anders ;)

Blijft dat het nog steeds een erg compact ding is.
Ik zit nu steeds te kijken naar Canon, die hebben "redelijk" compacte laserprinters. Nog steeds te groot voor de plek waar die eigenlijk moet komen, dus moet iets anders gaan doen.

Tips welkom, dan heb ik straks weer wat te showen namelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyHero
  • Niet online
pinda powerrr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:31:
[...]

Ah, het addertje! Dan zijn de maten ineens anders ;)

Tips welkom, dan heb ik straks weer wat te showen namelijk :)
Papierbak steekt 9 centimeter uit en is 3 centi meter hoog. Je kan de bak uiteraard verwijderen als je klaar bent met printen. Fijne compacte printer. Heb m uiteraard zelf en anderen meegegeven als tip

Deze printer was eerder bekend onder de naam Samsung Xpress C480W. Samsung maakt geen printers meer en ipv Samsung staat er nu HP op.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:12
Heb het in het verleden opgegeven van inkjet printers. Als ik ze een poos niet gebruikte droogde de inkt en, en kon ik de printer weggooien.
Dat is met een laserprinter vermoedelijk niet het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-05 16:26
Stoffa schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 17:20:
Heb het in het verleden opgegeven van inkjet printers. Als ik ze een poos niet gebruikte droogde de inkt en, en kon ik de printer weggooien.
Dat is met een laserprinter vermoedelijk niet het geval?
Nee, zeker niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

pinda powerrr schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:20:
[...]

Hmmmm.....
Tja het is eigenlijk een Samsung maar dat merk heeft HP gekocht :).

Lijkt sterk op dit model
pricewatch: Samsung Xpress C460W :p

Gebruik het al jaren. Laatst wel wat moeten 'tweaken' om papier storing te fixen.

Lade is ook weer in te klappen door 'palletje' in te drukken (wel een klein gedoetje.). Bij mij staat die 2 hoog op een lack tafeltje (model waar ze ook wel een is een 19inch server rack van maken) van de IKEA daar past die perfect op.

@Stoffa hierom heb ik juist laser gekocht het gaat 'eeuwig' mee zonder in te drogen :).

[ Voor 12% gewijzigd door RobbyTown op 28-07-2022 00:48 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyHero
  • Niet online
Inmiddels €345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 20:07
En dit ding doet dus niet automatisch dubbelzijdig printen ondanks dat dit op Tweakers in de specs staat? (zonder dat je dit met de hand hoeft te doen bedoel ik).

En sowieso niet automatisch dubbelzijdig scannen. Beide doet deze Brother wel, ook vrij compact en goedkoper:
pricewatch: Brother MFC-L2750DW heb deze al sinds 2018. Nooit issues. Top ding. De stille modus is al snel zat zelfs. En 123inkt huismerk doet het probleemloos + indicatie en waarschuwing wanneer inkt op is.

Die kon je vorig jaar nog regelmatig voor <250 kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Jazco2nd schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:25:

En sowieso niet automatisch dubbelzijdig scannen. Beide doet deze Brother wel, ook vrij compact en goedkoper:
pricewatch: Brother MFC-L2750DW heb deze al sinds 2018. Nooit issues. Top ding. De stille modus is al snel zat zelfs. En 123inkt huismerk doet het probleemloos + indicatie en waarschuwing wanneer inkt op is.

Die kon je vorig jaar nog regelmatig voor <250 kopen...
Grappig: ik ben eigenlijk aan het kijken naar zijn kleine broertje, de L2710DW.

Afgezien van het feit dat de 2750 zo’n 80-90 euro duurder is, kan die dus alleen maar dubbelzijdig kopiëren extra ten opzichte van de 2710? Of zie ik dat verkeerd?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 20:07
@Pietervs daar lijkt het op maar als het om printers gaat klopt de info over wat wel/niet automatisch kan en wel/niet dubbelzijdig vrijwel nooit opTweakers. Dus je kan beter de officiele specs nalopen.

Ik kocht de printer volgens mij voor maar €235,50 bij 123inkt, 21 november 2018. Misschien zit er nog wat beweging in de prijs.. al stijgen kantoorartikelen juist in september in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Jazco2nd schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:15:
@Pietervs daar lijkt het op maar als het om printers gaat klopt de info over wat wel/niet automatisch kan en wel/niet dubbelzijdig vrijwel nooit opTweakers. Dus je kan beter de officiele specs nalopen.

Ik kocht de printer volgens mij voor maar €235,50 bij 123inkt, 21 november 2018. Misschien zit er nog wat beweging in de prijs.. al stijgen kantoorartikelen juist in september in prijs.
Dank voor de tip, ga het nakijken :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Momenteel deze in een winkelmandje liggen: pricewatch: Brother DCP-L3510CDW

Nadeel, geen lan aansluiting.
ADF is makkelijk, maar gebruik ik nu ook zowat niet, dus kan prima zonder.

Twijfel nog....
Eigenlijk dezelfde printer, maar dan mét ADF en een lan aansluiting:
pricewatch: Brother DCP-L3550CDW

Keuzestress! :+

Ik kwam ook nog Canon printers tegen, vrij nieuw (2021), maar kom ook een hoop gedoe tegen in reviews. Scheelt wel drie jaar in uitgifte en dus ook in technieken. Alhoewel de Brother led gebruikt en de Canon gewoon laser.

Pagina: 1