In het Shopping Forum is het al tijden bekend dat er een beleid wordt gehanteerd dat je niet zomaar de bedrijfsnaam gaan noemen waar je een geschil mee hebt.
Zoiets als dit:
Echter is de bestaande [mo] tag een block-eigenschap in CSS, waarbij een alinea in stukken gehakt wordt. Is het niet een idee om een inline mo-tag te maken die netjes tussen een bericht inpast? Of iets dat deze automatisch detecteert of deze inline gebruikt wordt binnen een paragraaf.Om te voorkomen dat topics als breekijzer worden gebruikt, of anderszins verzanden in moddergooien / ranten over bedrijven (zoals (web)winkels, pakketdiensten enz.) is het uitgangspunt dat de naam niet genoemd wordt als je een vraag stelt / discussie aan gaat over een specifiek geschil met betrekking tot consumentenrecht en dergelijke. [...]
Wil je de naam van toch noemen, omdat je denkt dat dat van belang is voor de discussie, zet deze dan tussen [mo][/mo] tags.
Zoiets als dit:
Ik heb een telefoon gekocht bij ** members only** die een probleem heeft....
Dit leest best wel rottigIk heb een telefoon gekocht bij Hatsekidee B.V. die een probleem heeft....
/f/image/Ysh3cxQkOw0N2I9HagrTr4la.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 27-07-2022 13:31 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️