Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb nu een zeer oude MSI GTX 760 i.c.m. i5-4670. Met de huidige hardware prijzen wordt het eindelijk weer interessant om een nieuwe build te overwegen. Wachten tot 40 series met het risico dat kaarten weer slecht beschikbaar is door bots/scalpers of nu instappen op bijvoorbeeld deze 3070.

De huidige geruchten gaan om een gefaseerde release van 4000 series correct? 4080/4090 sept of indien uitgesteld december. Wanneer kunnen we dan een 4070 of 4060 verwachten, zullen deze modellen dan in het slechtste geval nog een klaar jaar op zich laten wachten?

Misschien ook nog suggesties wat betreft de huidige CPUs, welke zou op dit moment een goede keuze zijn? Budget ligt denk rond de 1500 euro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 21:19
Welke spellen wil je graag gaan spelen?

Zelf zou ik zeggen, ivm prijzen en beschikbaarheid 40-serie komende tijd, nu lekker een 30-serie oppikken! Zeker tov een 760 zal dat echt genieten worden :)

Eerstvolgende stap idd cpu/mobo/ram upgraden om de 30-serie weer bij te kunnen benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 08:41
Het ligt denk ik ook een beetje aan welke 30 en welke 40 serie je denkt en wat voor een voeding je nu hebt. Grotere kans dat je die ook moet vervangen als je een hoger gepositioneerde 40 serie wil kopen ivm het voorspelde hogere stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:19:
Mijn vraag

Ik heb nu een zeer oude MSI GTX 760 i.c.m. i5-4670. Met de huidige hardware prijzen wordt het eindelijk weer interessant om een nieuwe build te overwegen. Wachten tot 40 series met het risico dat kaarten weer slecht beschikbaar is door bots/scalpers of nu instappen op bijvoorbeeld deze 3070.

De huidige geruchten gaan om een gefaseerde release van 4000 series correct? 4080/4090 sept of indien uitgesteld december. Wanneer kunnen we dan een 4070 of 4060 verwachten, zullen deze modellen dan in het slechtste geval nog een klaar jaar op zich laten wachten?

Misschien ook nog suggesties wat betreft de huidige CPUs, welke zou op dit moment een goede keuze zijn? Budget ligt denk rond de 1500 euro
Niemand hier kan je het perfecte moment vertellen om je GPU te kopen. Net zoals dat niemand dat mag zeggen over de aanschaf van een mandje aandelen of welk beleggingsobject dan ook. Het is speculeren.

Houd het simpel voor jezelf. Bekijk welk bedrag je over hebt voor een GPU en koop op basis daarvan een leuke kaart. Kan je nooit achteraf spijt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Bij hardware is de keuze in principe doodsimpel:
- Ben je het nu nodig? Dan koop je het nu.
- Kan en ben je bereid lang(er) te wachten? Dan wacht je.

Elke dag komt er wel weer iets beters/snellers/goedkopers uit in hardwareland. Weinig nut om daar tot in het oneindige op te blijven wachten.

Er gaan al veel geruchten rond dat de 4000 serie naar achteren wordt geschoven, en de middenmoot komt doorgaans ook pas weer enkele maanden later dan dat.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 27-07-2022 16:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1