Ik heb momenteel internet only 20Mbit ADSL van Tele2. Ik heb geen behoefte dat te veranderen.
1. Tele2 is overgenomen door T-mobile.
2. Er is hier glasvezel tot in de meterkast aangelegd.
Ik wordt momenteel bestookt met mail: "Glasvezel is klaar voor jou" en "Bekijk de deal".
Als ik de link klick krijg ik geen concreet aanbod, maar moet ik inloggen en naar de deal vragen.
Waarom zo geheimzinnig?
Ik wil namelijk helemaal niet gaan zeuren naar glasvezelinternet, want het is vast veel duurder.
Laat ze maar openlijk komen met iets concreets.
Als ADSL het niet meer doet moeten ze het zelf maar oplossen: verder met glasvezel voor dezelfde prijs.
Ik ben benieuwd wie wel "Bekijk de deal" doorgeworsteld heeft.
En wat de deal behelst, dus wat glas internet only dan gaat kosten.
En voor hoe lang je zeker bent van dat tarief, want meestal is het na 6 maanden fors duurder.
1. Tele2 is overgenomen door T-mobile.
2. Er is hier glasvezel tot in de meterkast aangelegd.
Ik wordt momenteel bestookt met mail: "Glasvezel is klaar voor jou" en "Bekijk de deal".
Als ik de link klick krijg ik geen concreet aanbod, maar moet ik inloggen en naar de deal vragen.
Waarom zo geheimzinnig?
Ik wil namelijk helemaal niet gaan zeuren naar glasvezelinternet, want het is vast veel duurder.
Laat ze maar openlijk komen met iets concreets.
Als ADSL het niet meer doet moeten ze het zelf maar oplossen: verder met glasvezel voor dezelfde prijs.
Ik ben benieuwd wie wel "Bekijk de deal" doorgeworsteld heeft.
En wat de deal behelst, dus wat glas internet only dan gaat kosten.
En voor hoe lang je zeker bent van dat tarief, want meestal is het na 6 maanden fors duurder.