Ik heb kabelmodem, 3 comps.
***********10MB******100MB*****100MB
Kabelmodem ==> COMP1 ==> SWITCH ==> COMP2
***************************||
***************************||100MB
***************************\/
**************************COMP3
N.B.Ik heb er * bij gezet, want anders komt het hele tabelletje niet goed, als ik deze threat verstuur.
-COMP2 + COMP3: win98 SE
We hebben alledrie netwerkkaarten van 3com, en de netwerkkaart van de kabelmodem is realtek.
IP: COMP1: 192.168.0.1
COMP2 + COMP3: auto
Winsconfig: COMP1: DHCP
COMP2 + COMP3: UIT
DNS:
COMP1:
COMP2 + COMP3: host ingevuld + ip van host
Het probleem is... het staat al eigenlijk al in de topic
Maar als COMP2 met COMP3 wilt spelen, zoals RA2 of UT, dan krijg ik te zien, na 5-10 min: Connection lost, dan moet ik weer booten, en dan kunnen we weer 5-10 min spelen. Dit heeft nx te maken met de kabelmodem, want voordat wij kabel hadden, hadden wij hier ook al last van
, het is er altijd al geweest. (ik heb vanaf begin dec. een netwerk, en sinds mei kabel)
Wie-o-Wie heeft hier raad voor
, ik heb al meerdere keren de drivers van de netwerkkaarten opnieuw geinstalleerd e.d. ik heb zelfs al aantal keer win98 SE er opnieuw opgegooit 
BTW als ik op het internet spelletjes speel of zoiets, dan heb ik precies het zelfde
***********10MB******100MB*****100MB
Kabelmodem ==> COMP1 ==> SWITCH ==> COMP2
***************************||
***************************||100MB
***************************\/
**************************COMP3
N.B.Ik heb er * bij gezet, want anders komt het hele tabelletje niet goed, als ik deze threat verstuur.
-COMP2 + COMP3: win98 SE
We hebben alledrie netwerkkaarten van 3com, en de netwerkkaart van de kabelmodem is realtek.
IP: COMP1: 192.168.0.1
COMP2 + COMP3: auto
Winsconfig: COMP1: DHCP
COMP2 + COMP3: UIT
DNS:
COMP1:
COMP2 + COMP3: host ingevuld + ip van host
Het probleem is... het staat al eigenlijk al in de topic
Maar als COMP2 met COMP3 wilt spelen, zoals RA2 of UT, dan krijg ik te zien, na 5-10 min: Connection lost, dan moet ik weer booten, en dan kunnen we weer 5-10 min spelen. Dit heeft nx te maken met de kabelmodem, want voordat wij kabel hadden, hadden wij hier ook al last van
Wie-o-Wie heeft hier raad voor
BTW als ik op het internet spelletjes speel of zoiets, dan heb ik precies het zelfde