Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Er zijn een aantal verschillende versies van de V7700 in omloop. Standaard bevat de V7700 geen tuner, de TV-IN kan je dan gebruiken voor je videorecorder of om je zelf gemaakte beelden van je videocamera
te bewerken oid. Er zijn nu ook speciale retailverpakkingen in omloop, waarbij de TV-BOX van Asus samen met de V7700 wordt geleverd. Dit is een extern kastje waar aan de ene kant je Antenne-signaal binnenkomt (alleen geschikt voor kabelTV d8 ik) en waar aan de andere kant een kabel zit, die je in de TV-IN van je V7700 moet pluggen. Op die manier kan je wel televisiebeelden op je computer ontvangen.
Zelf geef ik liever de voorkeur aan een PCI Televiekaartje van Pinnacle of Hauptpauge, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.
Zelf geef ik liever de voorkeur aan een PCI Televiekaartje van Pinnacle of Hauptpauge, maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.
Ohjah ik snap het, ik zag al in de pricewatch een Asusje staan met een Tv-Box. Nu snap ik het, die TvBox is gewoon een tuner, een Xtra Tv kaart is dan wel (deels) handig. Ik hoef er niet tv mee te kijken, maar een videocamera of videorecorder is ook leuk.
Maar is het nog wel een Btje kwaliteit als je een videorecorder wil aansluiting. Het gaat dus om de resolutie. Een resolutie van 352x288, kan die dat aan?? Daar zou ik wel genoeg aan hebben*D
Maar is het nog wel een Btje kwaliteit als je een videorecorder wil aansluiting. Het gaat dus om de resolutie. Een resolutie van 352x288, kan die dat aan?? Daar zou ik wel genoeg aan hebben*D
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Kwaliteit is goed 352x288 is zeker te doen, zelf doe ik zelf iets in de 700Op zondag 26 augustus 2001 23:07 schreef PASware het volgende:
Ohjah ik snap het, ik zag al in de pricewatch een Asusje staan met een Tv-Box. Nu snap ik het, die TvBox is gewoon een tuner, een Xtra Tv kaart is dan wel (deels) handig. Ik hoef er niet tv mee te kijken, maar een videocamera of videorecorder is ook leuk.
Een extra TVKaart is icm de TVBox overbodig, het is alleen gemakkelijker en je hebt niet zoveel rommelige kabels bij de computer. Ook vind ik zelf de beeldkwaliteit van een intern PCI kaartje van Pinnacle een stuk beter, maar daar is de prijs dan ook naar.Op zondag 26 augustus 2001 23:07 schreef PASware het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat bij een resolutie van 352x288 (TV-resolutie, of niet soms
Verwijderd
Met de Video-In van de V7700 kun je capturen tot en met een resolutie van 704x576, dit is de gangbare PAL resolutie voor PC gebruik.Op zondag 26 augustus 2001 23:07 schreef PASware het volgende:
De kwaliteit is prima, maar het vreet wel diskruimte (ong. 2 MB/s).
Het .avi file kun je later eventueel omzetten naar DivX, dan wordt het bijna 10x zo klein.
Als je video-in signaal afkomstig is van een videorecorder krijg je vaak aan de onderkant een vervormde rand (overscan), maar dit kun je softwarematig wel weg filteren.
hmmm jah, maar die 700x... (groot dus) kan mijn pc niet aan denk ik, maar ik weet al wel genoeg
Ja en dat naar DivX omzetten, dat kan ik al
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook een ASUS V7700 deluxe met losse TV box. Hardwarematig werkt het allemaal goed maar ik ben niet erg tevreden over de software die Asus er bij heeft geleverd voor het aansturen van de TV-box. Zie mijn vraag "Andere software voor Asus V7700 TV box" elders op dit forum.
als je asuslive 4.5 of eerder gebruikt (bij 4.6 werkt het niet meer) heb ik nog een leuk progje gemaakt om je tv tuners in te stellen.. check op http://acidburn.wox.org de download sectie ff.. AsusTVTool heet het..
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Pagina: 1