Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patryk80
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-07-2022
Mijn vraag
...
Twee weken gelden zijn alle mijn boeken weg die ik heb gedownload via Calibre. Ik heb mijn filters gecheckt. Ik heb Amazon klanten services gevraagd, maar zij willen mij natuurlijk niet helpen. Ik kan nog steeds geen boeken overzetten via USB kabel van Calibre naar Kindle. Wat moet ik doen om boeken terug te krijgen op Kindle ?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ten eerste welkom om GoT, wat heb je zelf al onderzocht ?

Geeft Calibre bijvoorbeeld een melding ?
Herkent je computer je Kindle wel ?
Heb je al geprobeerd om je boeken via de bookstore terug te zetten op je kindle ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patryk80
Beste ShadowBumble

Ik zie geen melding van Calibre. Computer herkent mijn Kindle wel. Ik kan wel boeken downloaden van bookstore via email. Als Kindle is aangesloten aan de computer dan kan ik alle boeken vinden in file documenten, maar op Kindle zijn ze niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04

Wish

ingwell

Heb je ze in Calibre gezet? Zijn ze daar verdwenen? Bij mijn weten kan Calibre namelijk niks zelf downloaden.... die wijs je naar files waar de boeken staan. En kan ze vervolgens beheren en verplaatsen naar de Kindle.

Dus iets meer uitleg over wat je nou aan het doen bent zou prettig zijn.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patryk80
Ik koop een boek op een bookstore daarna downladen naar Calibre naar Bibliotheek daarna via USB overzetten naar Kindle. Dat werkt niet meer en alle boeken die ik o gedownload heb zijn weg van Kindle. Ik kan boeken van Bibliotheek niet meer overzetten naar Kindle via USB